بازدید 9381

پسر ترامپ اعتراف کرد!

کد خبر: ۷۲۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 08 September 2017
دونالد ترامپ جونیور پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه اعتراف کرد به منظور دریافت اطلاعاتی درباره «آمادگی» هیلاری کلینتون برای ریاست جمهوری با یک وکیل روس دیدار کرده است.
 
به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، وی در جلسه با بازرسان کمیته قضایی سنا که پشت درهای بسته برگزار شد، اظهار داشت که دیدار با وکیل روس نتیجه ای در بر نداشت.
 
این روزنامه آمریکایی نوشته به نسخه ای از اظهارات ترامپ جونیور برای ارائه در سنا دست یافته که وی گفته وقتی شنید «ناتالیا وسلنیتسکایا» وکیل روس اطلاعات مخربی در مورد کلینتون دارد، با خود دچار کشمکش شد.
 
او افزود اگر وکیل روس اطلاعاتی به او می داد می خواست آن را با وکلایش در میان بگذارد. این اعتراف پسر ترامپ نشان می دهد که وی می دانست که اگر از یک کشور خارجی اطلاعات مخربی درباره یک رقیب انتخاباتی بگیرد، مسائل حقوق حساسی مطرح خواهد شد.
 
ترامپ جونیور گفت: تصور می کردم اگر آنها اطلاعاتی درباره آمادگی، شخصیت و ویژگی های یک کاندیدای ریاست جمهوری داشتند، باید آن را بشنوم.
 
ترامپ جونیور در ماه ژوئیه نیز در یک جلسه علنی سنا حضور یافت. سال گذشته دو روز پس از آن که جمهوری خواهان دونالد ترامپ را به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی کردند، ترامپ جونیور با یک وکیل روسی در برج ترامپ در منهتن دیدار کرد.
 
قرار بود ترامپ جونیور اطلاعات «مخربی» درباره رقیب پدرش هیلاری کلینتون دریافت کند.
وکیل روس برای ادای شهادت در برابر سنای آمریکا اعلام آمادگی کرده بود. خبرگزاری رویترز نوشته بود این وکیل روس سال ها وکالت سرویس امنیت فدرال روسیه (اف اس بی) را بر عهده داشت.
 
دولت باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا سال 2016 سرویس امنیت فدرال روسیه را به دخالت و دستکاری در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرد. روسیه این اتهام را رد کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر