بازدید 8078

اولین مقصد خارجی رهبر انقلاب به عنوان ‌رئیس‌جمهور

نودوهفتمین شماره نشریه خط حزب الله به سالروز اولین سفر خارجی آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رئیس‌جمهور اشاره دارد و عکسی از دیدار ایشان با حافظ اسد را منتشر کرده است.
کد خبر: ۷۲۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳ 01 September 2017
 نودوهفتمین شماره خط حزب‌الله در نهمین روز از شهریور ماه ۱۳۹۶ مصادف با روز عرفه، با تیتر «مبارزه ادامه دارد»، منتشر شد.

* به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب از خط حزب‌الله، دوشنبه‌ی هفته‌ی گذشته بود که رهبر انقلاب در دیدار با طلاب استان تهران فرمودند: «باید مبارزه کرد؛ بدون مبارزه هیچ‌چیز به دست نمی‌آید... البتّه معنای مبارزه، [گفتنِ] «زنده باد مرده باد نیست.» به همین جهت سخن هفته‌ی این شماره از نشریه، به چگونگی تداوم یافتن انقلاب، مجاهدت، گفتن، فکر کردن و متشکّل شدن در این راه از منظر رهبر انقلاب پرداخته است.

* در این شماره همچنین، حاشیه‌نگاری‌های خط حزب‌الله از دیدار ۳ ساعته‌ی رهبرانقلاب با طلاب تهران با تیتر «شیرین و لذت بخش» منتشر شده است. دیداری که مهم‌ترین خصوصیت آن، صراحت و بی‌واسطه سخن گفتن با رهبر انقلاب بود.

* شنبه‌ی گذشته همین هفته بود که هیأت دولت دوازدهم با رهبر انقلاب دیدار کردند. دیداری که رهبر انقلاب در آن توصیه‌هایی به دولت دوازدهم کردند که یکی از مهم‌ترین آن توصیه‌‌ها خلاص شدن دولت از اقتصاد نفتی بود. به همین منظور گزارش این شماره خط حزب‌الله، با عنوان «چرخش از اقتصاد نفتی به اقتصاد مردمی»، به جهت‌گیری اقتصادی رهبر انقلاب برای حل مشکلات اقتصادی کشور ‌پرداخته است.

* در بخش روایت تاریخی نیز ابتکار امام خمینی رحمه‌الله‌علیه برای نگارش پیام حج، ۱۶ سال پیش از انقلاب اسلامی به روایت رهبر انقلاب منتشر شده است.

* نودوهفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح سردارشهید رئیس‌علی دلواری تقدیم شده است.
 
* همچنین نودوهفتمین شماره نشریه خط حزب الله به سالروز اولین سفر خارجی آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رئیس‌جمهور اشاره دارد و عکسی از دیدار ایشان با حافظ اسد را منتشر کرده است.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار