بازدید 7280
۱

کشف محموله بزرگ ۱۱ تنی مشروبات الکلی

کد خبر: ۷۲۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 26 August 2017
گمرک اعلام کرد، ماموران این سازمان موفق به کشف ۱۱۰۶۰ کیلو گرم انواع مشروبات الکلی شدند.

به گزارش خبرآنلاین، این محموله بزرگ مشروبات الکلی با هوشیاری ماموران گمرک پرویزخان و از داخل یک تانکر حمل مازوت عراقی کشف و ضبط شد.

ماموران گمرک پرویزخان در حین بازرسی و نظارت بر محموله ها و با کمک دستگاه های کنترلی پیشرفته ایکس ری کامیونی، یک تانکر حامل مازوت را از دستگاه ایکس ری عبور می دهند و در کنترل های بیشتر اسکن های دستگاه ایکس ری، به محتوای داخل تانکر مشکوک می شوند.

ماموران گمرک در بازرسی های بیشتر متوجه می شوند که در داخل تانکر مازوت کالای دیگری هم جاسازی شده که پس از تخلیه کامل تانکر مازوت، تعداد ۲۷۲۷ بطری انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

ارزش تقریبی این محموله بزرگ مشروبات الکلی به میزان ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که شامل ۴۵ نوع مشروبات الکلی به تعداد ۲۷۲۷ بطری و به وزن ۱۱۰۶۰ کیلو گرم است.

این گزارش می افزاید؛ تعداد دستگاه های کنترلی پیشرفته ایکس ری کامیونی گمرک ایران در دولت یازدهم به سه برابر افزایش یافته است و امسال نیز تعداد ۱۹ دستگاه ایکس ری کامیونی به ظرفیت گمرکات کشور افزوده خواهد شد.

قدیر فرماندار و امام جمعه قصرشیرین از کشف محموله بزرگ مشروبات الکلی توسط ماموران گمرک پرویزخان، فرماندار، امام جمعه و رئیس شورای تامین قصرشیرین در سخنان امروز نماز جمعه این شهرستان از زحمات و خدمات شبانه روزی کارکنان زحمتکش گمرک پرویزخان تقدیر کردند.

همچنین فرماندار و امام جمعه شهرستان قصرشیرین از کشف محموله بزرگ مشروبات الکلی توسط ماموران گمرک پرویزخان بازدید و از زحمات پرسنل و عملکرد مدیریت گمرک پرویزخان تشکر و قدردانی کردند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱
بسمه تعالی
اگه واقعا میخواهید جلوی مشروبات قوطی و بطری رو بگیرید برید سراغ تالارهای عروسب و خاصه باغ تالارها عروسی ببینید چه می کنند. میزنند به بدن در حد تیم ملی.......
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار