بازدید 9636

آخرین جلسه پرحاشیه شورای چهارم

کد خبر: ۷۲۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 22 August 2017
آخرین جلسه چهارمین دوره شورای شهر تهران با حاشیه‌هایی همراه بود.
 
به گزارش ایلنا، شورای چهارم با انبوهی از سلفی، تقدیر و روبوسی سرانجام تمام شد. آخرین جلسه شورا که بیشتر جنبه خداحافظی داشت از ۹ صبح امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۰:۳۰ خبرنگاران اجازه حضور نداشتند. با این حال از داخل صحن خبر آمد که مختاباد پشت تریبون رفته و به مناسبت روز آخر به سبک شور برای اعضای شورا آواز خوانده است.

 
 
وقتی خبرنگاران وارد صحن شدند، اعضا داشتند، عکس دست جمعی می‌گرفتند و چمران گفت: «آقای دوستی راست می‌گوید این شورا تکرار نشدنی است.»

 
 
 با ورود خبرنگاران، چمران پشت تریبون رفت و در آخرین سخنرانی‌اش در صحن شورا گفت که با هدف خدمتگزاری به شورا آمده بود، اما از نتیجه اعمال خود نزد خدا و روز حسابرسی می‌ترسد.

 
 
در میان سخنان چمران، قالیباف پس از ماه‌ها وارد جلسه علنی شورا شد و در میان معاونش نشست. با آمدن قالیباف، رحمت‌الله حافظی از جلسه خارج شد و تا انتهای مراسم خداحافظی به صحن شورا بازنگشت.

 
 
قالیباف پس از چمران پشت تریبون رفت و به سخنرانی پرداخت، همزمان با سخنرانی او علیرضا دبیر عضو دیگر اصولگرای شورای شهر از صحن خارج شد.

 
 
قالیباف در سخنانش از قرارگاه خاتم‌الانبیاء تشکر کرد و در آخرین سخنرانی خود در صحن علنی اعلام کرد که ۱۲ سال پیش سمت شهرداری تهران به او واگذار شده نمی‌دانسته چه چیزی را تحویل می‌گیرد.

 
 
بعد از اینکه قالیباف گزارش عملکرد ۱۲ ساله خود را به چمران تحویل داد.سیل تقدیر و تشکرها آغاز شد. شهرداری از شورا، شورا از شهرداری و شوراییان از یکدیگر به خاطر تلاش‌هایشان تقدیر کردند.

 
 
با پایان یافتن تقدیرنامه‌ها موج سلفی‌گرفتن اعضای شورا و خبرنگاران چنان غوغایی به پا کرد که تاکنون در صحن شورا بی‌سابقه بود. حتی قالیباف دوربین یکی از عکاسان را گرفت و شروع به عکاسی کرد.

 
 
پس از روبوسی تمام نشدنی اعضای شورا با معاونت‌های شهرداری، بودند نمایندگانی که مثل مسجدجامعی، حقانی، اقبال شاکری و طلایی از همه خبرنگاران حلالیت طلبیدند و حتی مسجدجامعی برای تلافی بی‌مهری اعضای شورا و شهردای به خبرنگاران تقدیرنامه‌ خود را به یکی از خبرنگاران قدیمی شورا هدیه کرد.

 
 
در میان سلفی‌گرفتن‌ها عباس جدیدی، نقش محوری و تعیین کننده‌ای داشت و حتی یک جا چمران در کنایه‌ای به عباس جدیدی، خطاب به عکاسان گفت تا می‌توانید عکس بگیرید. صدای فریاد عکاسان و سلفی‌‌گرفتن‌ها امروز تالار شورای شهر را متفاوت‌تر از همیشه کرده بود و تا یک ساعت این ماجرا ادامه داشت تا اینکه پرونده شورای چهارم برای همیشه بسته شد.
 
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر