بازدید 12685

زیبایی‌های باورنکردنی در تور روسیه

کد خبر: ۷۲۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 19 August 2017
تور روسیه و تور مسکو یکی از معدود تورهایی است که توانسته در سالهای اخیر جای خود را به عنوان یکی سفر تفریحی در میان مردم ایران باز کند. سالهای متمادی ترکیه و دبی مقصد اصلی گردشگران ایرانی بوده است و چه ایرانیانی بوده اند که هر ساله برای سفرهای خارجی خود این دو کشور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب میکردند و روزهایی را به تفریح و خوشگذرانی در این مقاصد سنتی و تکراری می‌پرداختند.
 
 
 
به گزارش تابناک، جاذبه های گردشگری در تور روسیه و تور مسکو و سنت پترزبورگ به حدی زیاد است که تمام روز شما را به خود اختصاص میدهد. آب و هوای روسیه در فصل تابستان نیز مزید بر علت شده و این کشور را به مقصدی تفریحی ، تاریخی همراه با آب و هوای دلپذیر و مثال زدنی تبدیل کرده است.
 
سفر با تور مسکو و تور سنت پترزبورگ علاوه بر تفریح و ایجاد آشنایی با طبیعت و فرهنگ روسیه ، جذابیت های تاریخی فراوانی از خاطرات جنگ جهانی دوم دارد که با سفر به روسیه میتوانید همه اینها را همراه با هم تجربه کنید و تفاوت های شگفت انگیزی که این کشور پهناور با سایر کشورهای دنیا دارد را تجربه کنید.
 
 
 
یکی از مقاصد گردشگری در تور روسیه شهر سنت پترزبورگ است . رودها و کانالهای متعدد اب در انتها با هم یکی شده و با نام رود Neva به خلیج فنلاند ختم می گردد و به درخواست امپراتور پطر کبیر ، اسکلت شهر سنت پترزبورگ مشابه شهر ونیز در ایتالیا ، در دو طرف این رودها بنا شده است. کل این شهر بر روی ۴۴ جزیره کوچک بنا شده و پلهای متعددی این جزیره ها را به یکدیگر متصل می نماید. زیبایی خیره کننده این شهر علاوه بر قایقرانی در آن ، ساختمانهایی است که از سیصد سال قبل با سبک معماری ایتالیایی ساخته شده و هنوز هم به همان صورت نگهداری میگردد.
 
اگر میخواهید نام خود را در بین برندگان تور روسیه یا تور مسکو سنت پترزبورگ مشاهده کنید و یا تخفیف های لحظه آخری ما را با تور بلغارستان تجربه کنید ، روی هر یک از لینک های بالا کلیک کنید. به یاد داشته باشید که برندگان فقط از بین کسانی انتخاب میشوند که از طریق لینک های بالا وارد وبسایت ایران مرکز شده باشند.
 
همچنین برای مشاهده نام برندگان تورهای مسافرتی، هر روز به کانال ایران مرکز @iranmarkaz سر بزنید و نام خود را در میان نام برنده شدگان جستجو کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان