بازدید 3570

شناسایی٩٩٣ نقطه نا ایمن در بازار تهران

کد خبر: ۷۲۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶ 12 August 2017
شهردار منطقه 12 تهران از شناسایی 993 نقطه نا ایمن در بازار تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، عابد ملکی با اشاره به اینکه کمیته تخصصی ایمنی برای بازار تهران تشکیل شده است، گفت: در این کمیته تخصصی معاون دادستان تهران، شهردار و قائم مقام منطقه ۱۲، نمایندگان سازمان‌های آتش نشانی و مدیریت بحران، اوقاف، میراث فرهنگی، اتاق اصناف و مدیران شرکتهای خدمت رسان شامل آب و برق و... حضور دارند.

وی با بیان اینکه این کمیته به منظور دستیابی به راهکارهای افزایش ایمنی در بازار بزرگ تهران تشکیل شده است، تصریح کرد: سازمان آتش نشانی در بازدیدهای مختلف، موارد متعدد عدم ایمنی در بازار همچون وجود کابل‌های غیر مجاز برق ، انشعابات غیر مجاز آب و ضرورت تکمیل شبکه فاضلاب در بازار را احصاء کرد و همچنین در بررسی‌ها ضرورت‌هایی همچون جمع آوری و رفع سد معبر در ورودی سراها و دالان ها با توجه به بحث میراثی بازار مورد تاکید قرار گرفت.

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه طی جلسات مختلف ۹۹۳ نقطه ناایمن در بازار تهران شناسایی شد، گفت: در بازار تهران تعداد ۴۰ پلاک، سرا و دالان در اولویت شماره یک خطر قرار گرفته‌اند که علاوه بر آموزش به مالکان و کسبه آن، کلیه اقدامات لازم در خصوص تشکیل پرونده قضایی آنها هم صورت گرفت تا در صورت عدم رعایت موارد ایمنی نسبت به پلمب اقدام شود.

وی با بیان اینکه معاون دادستان تهران از روند ایمن سازی و اقدامات صورت گرفته در ۱۰ سرا بازدید و در جریان روند اقدامات در دست اجرا از سوی منطقه قرار گرفت ادامه داد: معاون دادستان تهران همچنین از پاساژ طلا و جواهر «حکیم هاشمی» که حکم پلمب آن توسط شهرداری صادر شده بازدید کردند و قرار شد ظرف هفته جاری اقدام قضایی آن صورت گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی