بازدید 6289

خسارت ۱.۵میلیارد تومانی باران در شفت گیلان

کد خبر: ۷۲۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲ 12 August 2017
فرماندار شفت با اشاره به باراش شدید باران و خسارت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی گفت: با اقدامات انجام شده تمامی راه های ارتباطی و روستایی شهرستان شفت باز است.

به گزارش مهر، محمدرضا محسنی بعدازظهر جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان شفت در استان گیلان با اشاره به باراش شدید باران از شب گذشته در این شهرستان اظهار کرد:  متاسفانه براثر این بارش و جاری شدن سیل خساراتی به پل ها، راه روستایی، برق، گاز، آب و سردهنه ها وارد شده است.

وی میزان خسارت وارد را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد کرد و افزود: در ساعات ابتدایی بارش دستگاه های خدماتی، امدادی ، راهداری، گاز، برق، آب و سایر ارگان ها مربوطه وارد کار شدند.

فرماندار شفت با اشاره به اقدامات خوب و به موقع از سوی این دستگاه ها، گفت: تلاش شده تا خدمات رسانی به گونه ای انجام شود که شهروندان و مسافران دچار مشکل نشوند.

محسنی با تأکید بر اینکه دستگاه های امدادی، خدماتی و راهداری تا پایان این وضعیت در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تعامل و همکاری همه جانبه در حال حاضر تمامی راه های ارتباطی و روستایی باز و تردد در آنها جریان دارد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل