بازدید 9335

خوشحالی کره‌ای‌ها از غیبت احتمالی دو ملی‌پوش ما

کد خبر: ۷۱۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 07 August 2017
رسانه‌های کره‌ای از غیبت احتمالی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در بازی تیم ملی ایران و کره ابراز خوشحالی کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسپورت نیوزکره، کره جنوبی امیدوار است برای نهمین بار پیاپی جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد، اما آنها این بار کار سختی پیش رو دارند. دو بازی حیاتی برابر تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان سرنوشت کره‌ای‌ها را مشخص خواهد کرد.

بعد از اتفاقات پیش آمده برای دو بازیکن ایرانی مسعود شجاعی و احسان حاج صفی در فوتبال یونان، رسانه‌های کره‌ای با بازتاب این اخبار از غیبت احتمالی این دو در بازی برگشت که چندی دیگر در سئول برگزار خواهد شد، ابراز خوشحالی کردند.

 
 
یک  مقام مسئول در فدراسیون فوتبال کره جنوبی، گفت‌: ما به دقت اخبار این موضوع را پیگیری خواهیم کرد، چون شجاعی یکی از بازیکنان با تجربه و محوری تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران است و غیبت او در بازی برگشت می‌تواند به کلی تاکتیک تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را تغییر دهد.

شین تائه یونگ، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی که جانشین اشتلیکه آلمانی شده است، قرار است  10 روز زودتر از مابقی تیم‌ها بازیکنانش را به تیم‌ ‌ملی دعوت کند تا بتوانند اولین شکست را به شاگردان کارلوس کی‌روش در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه تحمیل کند و شانس چشم بادامی‌ها را برای صعود به جام جهانی را افزایش دهد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴
واقعا که مسخره است
اتفاقا اگه این شجاعی از تیم ملی کنار بره خیلی از مشکلات تیم حل میشه
وای وای بیچاره شدیم این دو تا نباشن، مابیچاره ایم کدام بازیکن رو داریم کسی رو نداریم، مجبوریم حامد حدادی یا معنوی نژاد، میزانجانپور یا بهداد سلیمی البته حسن تفتیان دونده رو هم داریم جایگذینشون کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
با نبود شجاعی برای اولین بار ایران میتواند از یازده بازیکن خود به طرز واقعی استفاده کند چون وقتی شجاعی تو زمین است انگار تیم ده نفره است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
حسود
چقدر دنیا با بیچارگی های ما ایرانی ها آشنا هستند... دوبازیکنی که در اختیار تیمشون هستند و موظف به قوانین باشگاهی بخاطر مسایل سیاسی بخوایم از دست بدیم !!!!
حالا خیلی خوب بازی می کنن اینا !!! اینا نباشن، بهتر میبریم کره رو. سردار آزمون و مهدی طارمی ترسناکن نه این دو تا
آقايان شجاعي وحاج صفي كارمندان آن باشگاه بودند (يوناني) لذا نبايد اين موضوع بهانه برخورد با آنها باشد .

در ضمن اگر مسوولان محترم واقعا دلسوز هستند با تيم هاي عربستاني بازي نكنند كه عربستان هزاران بار بدتر از اسراييل در حق مردم ايران جنايت كردند.
اینا فقط به تعهد باشگاهی خودشون عمل کردن ...خیلی جالبه تیم های فلسطینی کاملا با تیم دشمنشون یعنی اسرائیل کنار اومده اونوقت ما...................؟؟؟؟
تیم های خارجی دلار نمیدهند که بازیکنانشان از جای دیگر دستور بگیرتد.
این دیگه چه سیاستیه؟ به خاطر اینکه یک کشور کشور دیگری را اشغال کرده ملت ایران باید تاوانش را بدهند؟به خدا دیگه از دست این دوتا کشور خسته شدیم.لطفا کمی سیاست هایتان را که در ارتباط با منافع ملت خودمان است تعدیل بفرمایید.
آقا ول کنید این دو تا بازیکن بیچاره رو، خود فلسطینی ها با اسراییلی ها بازی می کنن چرا باید بشیم کاسه داغتر از آش و جوانهای عزیزمون را فدای این سیاستها بکنیم.
ضمنا باشگاهها به بازیکنها پول میدن که براشون بازی کنن نه اینکه هر موقع خواستن بگن ما با این تیم بازی نمکنیم.
اصلا چرا لژیونر داریم جلوی رفتن بازیکنان به باشگاههای اروپایی رو بگیریم بهتره چون همه اینها احتمال بازی با یه تیم اسراییل رو دارن.
این دو نفر دوتا فوتبالیست عادی هستند نقش زیادی ندارند در روند پیروزی یا شکست
حتما کلی هم به علت محرومیت احتمالیشان و ما خندیده اند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر