بازدید 5348
۳

هشدار تندگویان درباره گود ۳۰ متری خیابان بهشتی

کد خبر: ۷۱۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸ 22 July 2017
نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران نسبت به وضعیت بحرانی گودی 30 متری در خیابان بهشتی هشدار داد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی تندگویان ضمن هشدار نسبت به وضعیت گود رها شده ای در  تقاطع خیابان قنبرنژاد و بهشتی گفت: این گود رها شده که دقیقا روبروی مصلی تهران قرار دارد، جزو زمین‌های مصلی تهران است که در اختیار متروی تهران برای فعالیت‌های عمرانی مرتبط قرار داده شده بود.

وی اظهار کرد: بعد از آنکه مترو زمین را به متولی اصلی تحویل داده، زمین بدون هیچ گونه کاربری رها شده است؛ در حالی که گودی با ارتفاع 30 متر  و به مساحت 5000مترمربع در مرکز شهر مانده است و باید هرچه سریعتر اقدامی در این زمینه انجام شود چرا که این گود 30 متری "بدون سازه نگهبان" رها شده است.

نایب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی با بیان اینکه دو خیابان اصلی و یک کوچه مسکونی در اطراف این گود قرار دارند و شرایط به گونه‌ای است که اگر حادثه‌ای رخ دهد شاهد فاجعه‌ای در این زمینه خواهیم بود، گفت: با اینکه شورا مصوبه کلی در خصوص تعیین و تکلیف گودهای پرخطر شهر تهران داشته است؛ اما مورد غفلت قرار گرفته است.

 
 
وی فزود: واقعیت این است که درباره گودهای بلاتکلیف دو مشکل اساسی وجود دارد، یکی مربوط به کارگاه‌های فعال است که باید تعیین و تکلیف شوند و دیگری مربوط به گودهای بدون مالک و کارگاه رها شده‌اند که آنها نیز باید ساماندهی شوند، اما هیچ اقدام مثبتی صورت نمی گیرد. بنابراین باید برای گودهای پرخطر شهر تهران که بلاصاحب رها شده چاره‌ای اندیشید؛ چراکه این گودها فاجعه آفرین خواهند شد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چه کسی باید فکر کند؟

مسئولان شهری هم میگویند کسی باید فکری کند.

آقا من دارم فکر میکنم. خوبه؟
شما فکر هم نکنید. فسفر و گلبول خاکستری گرونه.
شاهکاری دیگر از دوران جناب شهردار
واسه گود بلوار همیلای میدان پونک هم یه فکری کنید تا اتفاقی نیفتاده . الان حدود 5 ساله که همینجوری مونده
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی