بازدید 5623
۱

بعیدی‌نژاد: خصومت آمریکا، ایران را قوی‌تر کرده است

کد خبر: ۷۱۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶ 08 July 2017
«حمید بعیدی نژاد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن روز جمعه با اشاره به یادداشت خصومت آمیز و ضد ایرانی «ری تکیه» کارشناس شورای روابط خارجی آمریکا، گفت: 38 سال است که واشنگتن با ایران خصومت دارد اما کشورمان از همیشه قوی تر است.

به گزارش ایرنا، بعیدی نژاد در این پیام نوشته است: «نیروهای مداخله‌گر در آمریکا نیازی به مشورت‌های تحریک‌آمیز و ستیزه جویانه «ری تکیه» ندارند. 38 سال است که واشنگتن با ایران خصومت دارد اما ایران از همیشه قوی تر است.»
 
 
 
تکیه در یادداشتی که روز گذشته در واشنگتن پست منتشر شد ایده ای خصمانه، مداخله جویانه و خلاف اصول و مقررات بین المللی مطرح کرده و گفت که آمریکا باید از هم اکنون برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق تقویت مخالفان داخلی و کاهش دارایی های این کشور اقدام کند.
 
تکیه در این یادداشت تاکید کرد که دولت آمریکا بایستی به طور جدی طرح براندازی نظام ایران، به عنوان یکی از دشمنان قسم خورده اش را دنبال کند.
 
این دیدگاهها چند روز پس از نشست منافقین اعلام می شود و از ارتباط اعضای شورای روابط خارجی آمریکا با این گروه تروریستی حکایت دارد.
 
«ری تکیه» از کارشناسان ضد ایرانی اندیشکده «شورای روابط خارجی» آمریکا به شمار می رود. وی بارها مقالاتی علیه کشورمان منتشر کرده اما حمایتش از دیدگاه‌های یک گروه تروریستی در نوع خود تازه است‌.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
حافظ:درخت دوستی بنشان ...درخت دشمنی برکن...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل