بازدید 6991
۲

توضیحات تهدیدآمیز پیونگ‌یانگ درباره موشک قاره‌پیما

کره شمالی اعلام کرد که موشک بالستیک قاره پیمای این کشور از قابلیت حمل یک کلاهک هسته ای بزرگ و سنگین برخوردار است.
کد خبر: ۷۰۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶ 05 July 2017
کره شمالی اعلام کرد که موشک بالستیک قاره پیمای این کشور از قابلیت حمل یک کلاهک هسته ای بزرگ و سنگین برخوردار است.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، مقامات کره شمالی روز چهارشنبه اعلام کردند که موشک بالستیک جدید و قاره پیمای این کشور از قابلیت حمل یک کلاهک هسته ای بزرگ و سنگین برخوردار است.

مقامات واشنگتن نیز در واکنش به این آزمایش موشکی پیونگ یانگ، خواستار اقدام جامعه جهانی برای مقابله با برنامه تسلیحات هسته ای کره شمالی شدند.

«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی اظهار داشت که این آزمایش موشکی موفقیت آمیز ظرفیت تسلیحات استراتژیک این کشور را که مشتمل بر بمبهای اتمی، هیدروژنی و همچنین موشکهای بالستیک قاره پیما است، تکمیل کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی به نقل از رهبر این کشور گزارش داد تا زمانی که واشنگتن به سیاست خصمانه خود در قبال پیونگ یانگ ادامه دهد، این کشور در مورد انصراف از برنامه تسلیحاتی خود با آمریکا مذاکره نخواهد کرد.

یک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا نیز اعلام کرد که مقامات واشنگتن به این نتیجه رسیده اند که کره شمالی یک موشک بالستیک قاره پیما را آزمایش کرده است که سرتاسر ایالت آلاسکای آمریکا را در تیررس خود قرار می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
شما ادامه بده . نگران نباش . بزنید کل کره زمین رو نابود کنید . می ترسی که چی ؟ فقط حواستون باشه که هسته ای که بزنی دیگه کسی نمی مونه بهش حکومت کنی . اونوقت عشق قدرتت رو چکار می کنی ؟
خداوندا همه بیماران را شفای عاجل عطا بفرما !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل