بازدید 5591

پرترافیک‌ترین محور مواصلاتی در ایام عید فطر

کد خبر: ۷۰۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 28 June 2017
رئیس مرکز راه های استان سمنان گفت: در ایام تعطیلات عید فطر محور تهران-ایوانکی با متوسط تردد ساعتی یک هزار و ۳۰۰ وسیله نقلیه بیشترین نرخ تردد در محورهای استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش مهر، محمدحسین فیروزجائیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه در ایام تعطیلات عید سعید فطر محور تهران-ایوانکی بیشترین نرخ تردد در محورهای استان سمنان را به خود اختصاص داد، بیان کرد: خوشبختانه با مدیریت هوشمند جاده ای و اهتمام دستگاه های ذی ربط در مقوله خدمت سفر، شاهد کمترین مشکل برای تردد مسافران در ایام تعطیلات عید فطر بودیم.

وی بر ضرورت برنامه ریزی و مدیریت سفر تاکید کرد و افزود : بر اساس اطلاعات به دست آمده از سیستم های آی تی سی موجود، میانگین نرخ تردد در بزرگراه امام رضا (ع) در روزهای چهارم و پنجم تیرماه به میزان ۶۹۰ وسیله نقلیه در ساعت ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان سمنان گفت:  مدیریت ترافیک، شناسایی وقایع ترافیکی و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از دوربین های نظارت ترافیکی، سیستم های تردد شمار و دیگر سامانه های هوشمند امکان‌پذیر است که برای افزایش ایمنی عبور و مرور به‌خصوص در ایام پرتردد، تمامی محورهای مواصلاتی استان با سیستم‌های هوشمند حمل و نقل کنترل می شوند.

فیروزجائیان در ادامه ضمن اشاره به راه اندازی سامانه های مختلف اطلاع رسانی در مرکز مدیریت راه‌های کشور و شعب مراکز استان‌ها تصریح کرد: هموطنان عزیز می توانند برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات جاده ها، به سایت WWW.۱۴۱.IR مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان