بازدید 3098

محدودیت‌های ترافیکی مازندران در عیدفطر اعلام شد

کد خبر: ۷۰۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 26 June 2017
رئیس پلیس‌راه مازندران؛ محدودیت‌های ترافیکی مازندران در عید فطر را اعلام کرد.
 
به گزارش ایسنا، سرهنگ علیرضا قدمی مازندران در مورد محدودیت‌های عید فطر در محورهای مواصلاتی مازندران، اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی به تهران از ساعت ۱۲ روز یکشنبه چهارم تیرماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه ادامه دارد.
 
وی تصریح کرد: تردد انواع موتورسیکلت به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه چهارم تیرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ تیر از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز یکشنبه چهارم تیرماه تا ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه پنجم تیر از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، از ساعت ۱۵ روز یکشنبه تا ساعت ۳ صبح روز دوشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد یکطرفه است.

قدمی همچنین ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز دوشنبه پنجم تیر تا ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه ۶ تیر از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل، از ساعت ۱۵ همین روز تا ساعت یک بامداد روز سه‌شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد یک طرفه است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان هفته نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه نهم تیر تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل ، از ساعت ۱۵ همین تاریخ تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج- چالوس و بالعکس ممنوع است.

قدمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه نهم تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، از ساعت ۱۶ همین تاریخ تا یک بامداد روز شنبه از آب اسک تا رودهن یک‌طرفه ممنوع می‌شود.

وی افزود: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ یکشنبه چهارم تا ساعت ۶ روز چهارشنبه ۷ تیرماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ پنج شنبه هشت تیر و از ساعت ۸ جمعه تا ساعت۱۲ روز شنبه ۱۰ تیر از محور هراز ممنوع است، همچنین علاوه بر این تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع اعلام شد.

رئیس پلیس‌راه مازندران تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ تیر و از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و جمعه این هفته از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع اعلام کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل