بازدید 9377

مدیران کدام حوزه‌ها بیشترین حقوق را می‌گیرند؟

کد خبر: ۷۰۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 18 June 2017
براساس داده‌های به‌دست آمده از گزارش حقوق و دستمزد سال 95، مدیران شاغل در بخش نفت، گاز و پتروشیمی بیشترین حقوق را در کشور دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، بر اساس این گزارش آمار و اطلاعات مربوط به حقوق‌های دریافتی بیش از 100هزار نفر از شاغلان کشور در سه سطح مدیران ارشد، مدیران میانی و سطوح غیرمدیریتی جمع‌آوری و بررسی شده است.

بر اساس این گزارش مدیران ارشد حوزه نفت و گاز با دریافتی متوسط 6.9 میلیون تومان در ماه صدرنشین هستند و مدیران ارشد حوزه کامپیوتر و نرم‌افزار با 5.5 و حوزه عمران و ساختمان با 4.9 میلیون تومان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

در سطح مدیران میانی، صدرنشینی با شاغلان نظام بانکی است. مدیران میانی نظام بانکی کشور به طور متوسط رقمی در حدود 4.4 میلیون تومان در ماه دریافتی دارند و بعد از آنها مدیران میانی حوزه نفت و گاز با 3.7 میلیون و مدیران صنایع مخابراتی و الکترونیکی با 3.5 میلیون تومان دریافتی ماهانه قرار دارند.

بنا بر یافته‌های گزارش حقوق و دستمزد، در سطوح غیرمدیریتی، کارمندان حوزه‌های سرمایه‌گذاری و بورس با حقوق ماهانه 2.8 میلیون تومان بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند و رتبه‌های بعدی از آن کارکنان بخش نفت و گاز و صنایع مخابراتی و الکترونیکی است که به طور متوسط 2.4 میلیون تومان درآمد ماهانه دارند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۴
ما در حوزه درمان جایگاهی نداریم پزشکان حاصل کار ما را میبرند و سر ما بی کلاه میمونه .من در یک بیمارستان جهاد دانشگاهی با بیست سال سابقه و مدرک فوق لیسانس سه میلیون میگیرم
بیشترین حقوقو تو این مملکت با کمترین ساعت کار هیئت علمی دانشگاهها میگیرن بی سرو صدا و بی دردسر . خیلی هم سرخودشون معطلند و حق به جانب اگه کار علمی بکنن نوش جونشون ولی 95 درصدشون زیرکار در رواند کسی هم جرات اعتراض بهشونو نداره چون کسانی که انها رو کنترل میکنند خودشون هیئت علمیند و نون به هم قرض میدند .
همه اماراتون اشتباست...
مدیران بخش اموزشی مخصوصا اموزش و پرورش و فرهنگیان بیشترین حقوق میگیرند حتی بیشتر از کشورهای اسکلاندیناوی.
لطفا اصلاح کنید...
ما تا حالا فکر می کردیم مدیران وزارت خارجه بیشترین حقوق را می گیرند
یا شما تو این مملکت زندگی نمیکنید یا من!!!!!! مدیر میانی در عسلویه ماهی 24 میلیون دریافتی داره. غیر از بلیط هواپیما و مسافرت خارج به خرج سر کار و....... به جای کلمه حقوق ، دریافتی رو مقایسه کنید.
مدیر عامل شرکت توزیع ... ماهی 20 تومن می گیره تازه کمش است
انهائی هم که در بخشهای انتظامی و امنیتی کشور کار میکنند ویا بخش فرهنگی هیچ .
متاسفانه بیشتر مدیران بازنشسته هستند و از دو جا حقوق میگیرند در حالی که ما این همه بیکار داریم و خیلی از آنها هم پروازی هستند.
لطفا حقوق مدیر کل و معاون سیمای صدا و سیمای استان مرکزی رو هم بررسی کرده و اعلام کنید
متاسفانه همیشه مردم را احمق فرض می کنیم ......
شما گفنین و ماهم باور کردیم !
مهم حکم حقوقی نیست مجموع دریافتی است که با اعداد قید شده تفاوت فاحش دارد اگر روزی برای سقف دریافتی حکمی بگذارند خوب خواهد شد که باید میدانم این کار بدون استثنا الکی اجرا شود
چرا مدیران پتروشیمی و نفت که تعدادی با رانت و پارتی بازی مدیر شده انی باید انقدر حقوق بیت المال را دریافت کنند. به خدا ما راضی نیستیم. خدا هم راضی نباشد.
تو شرکت خصولتی مخابرات مدیران علاوه بر پاداشهای کلان و مبالغ جانبی که چندبرابر حکم کارگزینی آنان است شرکتهای اقماری هم درست کرده اند و از اون طریق هم ارتزاق میکنند این حقوقهایی که عنوان کردید حکم کارگزینی است و مزایای جانبی رو درج نکردید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر