بازدید 9988

روایت موسوی‌لاری از دیدار اصلاح‌طلبان با رهبر انقلاب

کد خبر: ۷۰۳۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷ 13 June 2017
وزیر کشور دولت اصلاحات می‌گوید: آقایان رهامی و منتحب‎نیا با پادرمیانی آقای سیدهادی خامنه‎ای درباره موضوع حصر به دیدار با رهبری رفتند که البته آنگونه که خود اظهار کردند دیدار شخصی بوده است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام عبدالواحد موسوی لاری که چندی پیش به کافه خبر خبرگزاری خبرآنلاین آمده بود از چگونگي رابطه اصلاح طلبان و رهبری معظم انقلاب گفت.

اين عضو مجمع روحانیون مبارز در رابطه با مناسبات تشکل متبوعش با مقام معظم رهبري گفت: ما چارچوب هاي اصلي مورد تاييد رهبري را رعایت می کنیم. یعنی حفظ نظام و دفاع از ارزش‎ها. نيروهاي عضو مجمع روحانیون زندان رفته هاي قبل از انقلاب هستند و بيشترين سهم را در پيروزي انقلاب داشتند و اصول اصلي دفاع از نظام و انقلاب و رهبري را رعایت مي کنند. مجمع روحانيون مبارز حافظ اصول انقلاب و نظام و شان و کيان رهبري است. مجمع روحانیون بي آنکه سوء استفاده اي از جایگاه رهبری بکند از ایشان حمايت مي کند اما معتقدیم برخي متقابلا از ايشان دفاع نمی کنند، بلکه بهره برداري مي کنند. البته ما نقدهايي به روش اداره کشور توسط قوای سه گانه داشته و داريم و فکر مي کنيم روش ما و توصيه ما براي اداره کشور مناسب تر است.

نایب رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان همچنین درباره دیدار بعضی از اصلاح طلبان با رهبری درباره موضوع حصر گفت: آقایان رهامی و منتحب‎نیا با پادرمیانی آقای سیدهادی خامنه‎ای به دیدار با رهبری رفتند که البته آنگونه که خود اظهار کردند دیدار شخصی بوده است.

موسوی لاری همچنین درباره دیدارهای خودش و اسحاق جهانگیری با رهبر انقلاب هم گفت: قبل از انتخابات مجلس من و آقایان جهانگيري و انصاري دیداری با رهبري داشتيم. بعد آقای جهانگيري چون در دولت بود بيشتر اين ديدارها را تکرار کرد. جهانگیری خیلی امیدوار است و معتقد است این رفت و آمدها می تواند اگر مسائلی فی مابین باشد، حل کند. آخرين دیدار هم درباره حضور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات و جامعه بود که رهبري گفته بودند با حضور اصلاح طلب ها مشکلي ندارند. مطالبی هم در مورد آقای خاتمی و محدودیت های ایشان در آن دیدار مطرح شده بود.

او ادامه داد: معتقدم اگر اصلاح طلبان هم مانند دیگر جریانات به رهبری دسترسی داشته باشند، روابط بهتر خواهد شد. چهره های شاخص اصلاح طلبی وفادارترین چهره ها به امام و انقلاب هستند و در این زمینه هم هزینه داده اند. کسانی مانند آقای مصباح یزدی ادعای حمایت از رهبری را دارند ولی نظر آنان برخلاف نظر امام است. امام می گوید میزان رای ملت است ولی او می گوید ملت چه کاره هست که تصمیم بگیرد؟ بنابراین دیدگاه کسانی همچون آقای مصباح با دیدگاه امام کاملا متفاوت است. هرچند ایشان باید بتواند نظر خود را ولو اگر مغایر نظر امام است، مطرح کند اما نباید شرایط به گونه ای پیش برود که این نظرات و دیدگاه ها به عنوان دیدگاه های مدافعان رهبری مطرح شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر