بازدید 3969

پیام رئیس‌جمهور عراق به روحانی درباره حملات تهران

کد خبر: ۷۰۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹ 07 June 2017
رئیس جمهور عراق با ارسال پیامی برای رئیس جمهور کشورمان ، حادثه تروریستی صبح امروز چهارشنبه را به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، فواد معصوم که پیامش به دکتر حسن روحانی در قالب بیانیه ای در اختیار رسانه ها در عراق قرار گرفت، بر همبستگی ملت عراق با ایرانیان در رویارویی با تروریسم تاکید کرد.
 
وی گفته است ، حملات امروز چهارشنبه تروریستی در تهران را قویا محکوم می کنیم.
معصوم خاطر نشان کرده است که حمله تروریستی امروز در تهران بر خلاف همه ادیان آسمانی و اخلاق انسانی است.
 
پیش از این همام حمودی نایب رئیس پارلمان عراق، عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی ، بزرگترین جریان سیاسی این کشور و نیز وزارت خارجه عراق ، حملات روز چهارشنبه تروریست ها را در تهران محکوم کرده اند.
 
براساس این گزارش، صبح امروز چهارشنبه در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که تاکنون شهادت 12 نفر و مجروح شدن بیش از 40 نفر تائید شده است.
 
به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهرحضرت امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد. از چهار مهاجم به مجلس شورای اسلامی یک تروریست خود را منفجر کرد و 3 تن دیگر توسط نیروهای امنیتی و حفاظتی به هلاکت رسیدند.
 
گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار