بازدید 6234

جزییات نقل و انتقال فیش‌های حج تمتع اعلام شد

کد خبر: ۷۰۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 03 June 2017
مدیر حج و زیارت استان تهران با بیان اینکه نقل و انتقال فیشهای حج تمتع باید طبق روال قانونی انجام گیرد، گفت: حضور فروشنده و خریدار در دفاتر حج و زیارت الزامی است.

به گزارش تسنیم، مهران فرشید درباره جزییات نقل و انتقال فیشهای حج تمتع و وجود دلالها در این موضوع اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که اندیشیده شده و در صورت مراجعه خریدار و فروشنده به دفاتر و شرکتهای زیارتی دلالها نمی‌توانند در خرید و فروش فیشهای حج تمتع ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی لازم درباره خرید و فروش فیش حج تمتع انجام شده است؛ نقل و انتقال و خرید و فروش حتما می بایست با حضور دو طرف باشد.

مدیر حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: روال نقل و انتقال باید قانونی و در دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت انجام شود و حضور انتقال دهنده و گیرنده الزامی است.

به گفته فرشید، فیشهایی قابل انتقال است که اولویت تشرف آنها توسط سازمان حج و زیارت اعلام می‌شود به عنوان نمونه امسال فقط فیشهای تا پایان سال 85 قابل انتقال و خرید و فروش است.

وی افزود: مراحل نقل و انتقال هم در یک روز و بازه زمانی اندکی انجام می‌گیرد و می بایست طرفین خرید و فروش در همه مراحل حضور داشته باشند.

مدیر حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: فقط فیشهایی که زمان تشرف و اولویت آنها اعلام شده مجاز به نقل و انتقال است و متقاضیان طبق قواعد اعلامی از سوی سازمان حج و زیارت عمل کنند تا مشکلات برای آنها صورت نگیرد.

گفتنی است، امسال بیش از 86 هزار نفر از زائران حج تمتع 96 از مرداد ماه به مدت یک ماه به عربستان و شهرهای مکه و مدینه اعزام خواهند شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار