بازدید 255537
۷

پاسخ مخابرات به مخاطب تابناک

کد خبر: ۶۹۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 31 May 2017
با تشکر،سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
 
طرح مشکل:
 
با سلام
ابتدا از اینکه کانالی را جهت درج مشکلات پایه گذاری کردید سپاسگزارم. من مشترک اینترنت روی خط 0000 هستم از روز پنج شنبه اینترنت قطع شده است و با تماس های مکرر با 2020 هنوز مشکل پابرجاست. بعد از سه روز صحبت های متعدد با کارشناسان پشتیبانی 2020 و راه حال مختلف را اعلام کردند که بی نتیجه بود. امروز کارشناس اعلام کرد مشکل امکان دارد از مودم باشد و شما باید با مودم دیگری چک کنید. من مودم ZyXEL مدل DEL1202-T10B/W که الان دارم را در زمان ثبت نام اولیه از مخابرات گرفته ام حال امکان اینکه مودم دیگری تهیه کنم تا تست کنم ندارم. اگر مشکل از مودم است در جهت حمایت از حقوق مصرف کننده مخابرات می بایست کارشناس به محل اعزام کند و در صورت نیاز مودم را رایگان تعویض و مشکل را حل کند.
آِیا جزء حقوق من نیست؟ سوال من از مسئولین مخابرات این است چرا کارشناسان 2020 بدون حل شدن مشکل اقدام به بستن تیکت خرابی در سایت میکنند و اینکه پس از هر بار تماس به جای اشاره به اصل مشکل صحبت های تکراری از جمله مشکل از مودم شماست یا مشکل سراسری است و پس از پافشاری من مشکل اصلی عدم گرفتن آی پی از سوی مودم عنوان کردند. حداقل 8 بار اعلام خرابی کرده ام که کارشناس اعلام داشته مشکل شبکه سراسری است و تیکت خرابی را بسته است. حتی با شماره تلفن بازرس منطقه که خانمی پاسخگو بود اعلام کردند صرفا از طریق سایت tct شکایت ثبت شود. جای تاسف دارد که کارکنان فقط میخواهند ارباب رجوع را از سر خود باز کنند.
 
پاسخ:
 
باسلام
در پاسخ به نامه ارسالی تابناک در تاریخ 96/02/25 با عنوان مشکل مودم به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با توجه به مشکل اینترنت بر روی شماره مورد نظر، در خصوص تعویض مودم مشترک اقدام شد و ارتباط adslبدون قطعی تحویل گردید.
 
حسنعلی ذوالفقاری 
مدیر کل روابط عمومی


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۷
دقیقا بنده هم با همین مودم از همان روز در محله نارمک مشکل اتصال به اینترنت پیدا کردم
با سلام، کرمان موتور از مشتریان پول قیمت نقدی و فروش فوری دریافت می کند ولی به تعهدات خود عمل نمی کند. وارد سومین ماه شده ایم و خبری از تحویل خودرو نیست!
این یک مطلب عمومی در تمامی پشتیبانی هاست !
فقط میخواهند مشترک را از سر خود باز کنند و کسی دنبال حل مشکل نیست
پشتیبانی همراه اول که هم دولتیه هم به قول خودش اپراتور اوله هم همینه
شما را به خدا به دردنامه ما بذل توچه کنید : از اول آبان دریافتی راننده گان با اتوموبیل خودکه به صورت تمام وقت در اختیار مخابرات استان تهران کلیه مراکز بودند را به دستور شخص مدیر عامل مخابرات استان تهران مهندس هاشمی عرب سی در صد کم کردند و گفتند همین هست که هست نمیخواهید بروید بیرون خداوکیلی تا کنون شنیده بودید دست مزد به ناگاه سی درصد کاهش یابد راننده گان هم که در اختیار پیمانکار هستیم که حتی نه پیمانکار ما را دیده و نه ما اورا دیده ایم فقط همه ساله در اختیار پیمانکار جدید قرار میگیریم بدون قرارداد وبرای اینکه از نظر حقوقی و وزارت کار اشکالی پیش نیاید میگویند خودرو استیجاری که سالها به اجبار وضع موجود و بیکار شدن ماندند ! اگر به خدا اعتقاد دارید از هریک از مراکز مخابرات مناطق تهران میتوانید راست و یا کذب بودن را سوال کنید لازم به یاد آوری هست که ما راننده گان از عیدی اظافه کاری مرخصی و سنوات محروم هستیم البته این بار دوم هست که پیغام میگذارم به خاطر خدا و شرف و وجدانتان به هرنحو ممکن انعکاس دهید . شاید فرجی حاصل شد . با تشکر
خدا به شما خیر و سلامتی عطا کندکه مشکلات مردم را انعکاس میدهید وپیگیر جواب هستید.
مخابرات ایران به کارمندان رسمی خودش خیانت کرده مثلا 8 سال هنوز یه گروه نداده - رفاهیات رو نداده - پاداش بازنشتگان تبعیض فراوانی هست - شرکت سیار با مخابرات ایران یک هست برید بررسی کنید چقدر تفاوت حقوق ومزایا وپاداش سه ماهه وپاداش اخرخدمت داده میشه ولی مخاراتیها مغبون هستن . پاداش دیپلم وفوق دیپلم نسبت به سال 94 نصف شده ولی اقساطی میدن ولی مهندس ولیسانس بازنشسته هیچی ........ خیانت اند ر خیانت . مجلس باید ورود کنه که چرا صرفا پول در دست سیار هست هر کاری انجام میدن ولی مخابراتیها از اصل حقوق حقه محروم هستن .متاسفانه مدیران بی لیاقت وبی کفایتی داره که جناب مهندس صدری هم بخاد کاری انجام بده هیئت مدیره و.... نمی گذارن !!!!!!!
بنده هم آنقدر مشکل با مخابرات داشتم که کلا منصرف شدم . مخابرات پیام نور منطقه 5 تهران
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان