بازدید 11644

تخفیف ۵۰ درصدی همراه اول در بسته های اینترنت

کد خبر: ۶۹۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 23 May 2017
همراه اول تعرفه ترافیک بسته اینترنت برای سایت های پرمراجعه ایرانی را نیم بها کرد.
تخفیف ۵۰ درصدی همراه اول به محتوای داخلی در بسته های اینترنت

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای اجرای سیاست ها و اهداف شبکه ملی اطلاعات و با هدف رونق محتوای فاخر ایرانی و توسعه کسب و کارهای بومی، همراه اول که پیش از این تعرفه آزاد اینترنت همراه مشترکین خود در سایت های پر مراجعه داخلی را به میزان ۵۰ درصد کاهش داده بود، حجم بسته های اینترنت را برای استفاده از این سایت ها افزایش داد.

به عنوان مثال، مشترکین با خرید بسته چهار گیگابایتی، در صورتی که از محتوای داخلی سایت های منتخب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بازدید کنند، حجم بسته آنها معادل بسته ۸ گیگابایتی محاسبه می شود.

این کاهش تعرفه برای استفاده از محتوای داخلی در بسته ها، در ۲۱۰ سایت پرمراجعه ایرانی (بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) اعمال می شود و از روز ۲۷ اردیبهشت ۹۶ اجرایی شده است.

گفتنی است کاهش تعرفه برای استفاده از محتوای داخلی با تعرفه آزاد اینترنت همراه، از تاریخ ۲۹ فروردین ماه سال جاری در شبکه همراه اول اجرایی شده بود.

مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاهده اسامی و IP سایت ها می توانند به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر