بازدید 4661

اژه‌ای: معوقات بانکی در دولت یازدهم بیشتر شده

کد خبر: ۶۹۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 14 May 2017
معاون اول قوه قضائیه گفت: بر خلاف ادعای برخی نامزدهای ریاست جمهوری حقوق‌های نجومی در دولت یازدهم افزایش جهشی داشته است.
 
به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه در  ادامه اظهاراتش در پاسخ به این سوال که یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره اخیر عنوان کرد که معوقات بانکی در دولت‌های قبل بیش از دولت یازدهم بوده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر گفت:‌ متاسفانه اگر دو کلمه کلیدی را از برخی نامزدهای ریاست جمهوری بگیریم این افراد هیچ حرفی برای گفتن ندارند و آن دو کلمه عبارت است دولت قبل.

وی گفت: کاش نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انصاف داشته باشند و اگر می‌خواهند ایرادات دولت‌های قبل را بگویند حداقل ایراد دولت خود را هم بگویند. برای مثال بگویند در دولت قبل فلان اتفاق  افتاده در دولت ما هم حداقل چنین اتفاقی به این نحو رخ داده است.

معاون اول قوه قضائیه گفت:‌ به طور  قطع اینگونه نبوده است که معوقات فقط در دولت قبل بوده باشد و حجم آن در این دولت بیشتر باشد بر اساس اطلاعات ما معوقات هم در آن دولت بوده و هم در این دولت بوده و اتفاقا در دولت یازدهم افزایش پیدا کرده است.

ازه‌ای گفت:‌ حقوق‌های نجومی حتما در دولت یازدهم اینگونه افسار گسیخته افزایش پیدا کرده است زیرا بر اساس آنچه ما بررسی کرده‌ایم ما در دولت‌های قبل حقوق ‌های متوسط بالای 100 میلیون تومان نداشته‌آیم اما امروز در دولت یاز دهم حقوق متوسط 100 و 200 میلیونی هم داریم.

معاون اول قوه قضائیه گفت:‌ البته پاداش‌هایی که در برخی بانک‌ها و شرکت‌ها در هر دو دولت داده می‌شده است رقم‌های بالایی بوده است اما به صرف حقوق باید بگوییم که در این دولت افزایش جهت‌داری داشته است.

وی گفت: در این دولت ما به جرأت می‌توانیم بگوییم که سه چیز افزایش بی‌حد و حصری داشته است اول بدهی دولت به بانک‌ها، دوم بدهی دولت به بانک مرکزی و سوم نقدینگی.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی