بازدید 6824
۱

ایران و هلند می‌توانند شریکان خوبی در صنعت گاز باشند

معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت به همراه سفیر هلند در تهران در آیین ویژه ای، پاییون این کشور را در نمایشگاه بین المللی نفت افتتاح کردند.
کد خبر: ۶۹۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵ 07 May 2017
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت به همراه سفیر هلند در تهران در آیین ویژه ای، پاییون این کشور را در نمایشگاه بین المللی نفت افتتاح کردند.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما؛ امیر حسین زمانی نیا، معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت در آیین گشایش پاویون هلند در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از استقبال شرکت‌های هلندی از این رویداد ابراز رضایت کرد.

وی همچنین با اشاره به برخورداری ایران از بزرگترین ذخایر گازی جهان و گازرسانی به بیش از ۹۰ درصد از خانه‌های ایرانی، اعلام کرد که ایران در دهه آینده میلادی توان صادرات گاز به اروپا و جنوبی شرقی آسیا را خواهد داشت.

در این رویداد همچنین سوزانا ترستل، سفیر هلند در تهران، اعلام کرد که دو کشور می‌توانند همکاری‌های بیشتری در زمینه صنعت گاز داشته باشند.

وی گفت: در ماه مه پارسال شرکت‌های هلندی برای نخستین بار پس از پایان تحریم در نمایشگاه نفت حاضر شدند و بسیار خوشحالم که ببینم امسال شمار آن‌ها افزایش یافته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آخه هلند مگه گاز داره؟؟؟ که بخواد شریک ما بشه!

بازهم افتخار دولتمردان تکنوکرات به خام فروشی نفت و گاز!

متاسفم برای مملکت ثروتمندی که یه عده بی سواد خام فروشی را افتخار میدانند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل