بازدید 148038

شبی که «احسان علیخانی» اخلاق را باخت!

آنچه که در برنامه خندوانه رخ داد، نه فقط شوخی زشت مجری و مهمان برنامه با یکی از تماشاچی‌های حاضر در سالن؛ بلکه نمایشی از خودبزرگ‌بینی گروهی از چهره‌های رسانه‌ای کشورمان است که با نگاهی تحقیرآمیز به بخشی مردم نگاه می‌کنند و ثمره چنین برخوردهایی در طولانی مدت چیزی جز رواج بداخلاقی در جامعه نیست.
کد خبر: ۶۹۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 05 May 2017
فردا نوشت: آنچه که در برنامه خندوانه رخ داد، نه فقط شوخی زشت مجری و مهمان برنامه با یکی از تماشاچی‌های حاضر در سالن؛ بلکه نمایشی از خودبزرگ‌بینی گروهی از چهره‌های رسانه‌ای کشورمان است که با نگاهی تحقیرآمیز به بخشی مردم نگاه می‌کنند و ثمره چنین برخوردهایی در طولانی مدت چیزی جز رواج بداخلاقی در جامعه نیست.
 
«بیاید بهم نخندیم، با هم بخندیم.»؛ این عبارت یکی از جملاتی بود که اغلب ما در دوران دانش‌آموزی از معلمان و مریبان خود شنیده‌ایم. جمله‌ای ساده در ارتباط با یک اخلاق اجتماعی که در گذشته در آداب اجتماعی مردمان شرق جای داشت ولی با ورود فرهنگ غربی به عرصه فرهنگ و ادب شرقیان کمتر مورد توجه قرار گرفت.
 
احترام و ادب و دوری از استهزا دیگران از جمله صفاتی است که نه تنها در فرهنگ اسلامی بلکه در فرهنگ مردم ایران همواره مورد توجه بوده است و چه بسیاری شعرها که در این زمینه سروده شده است و چه بسیار جملات نغزی که در این رابطه گفته شده و به مرور تبدیل به ضرب‌المثل‌هایی در میان مردم شده است.
 
اما در قسمت 500 برنامه خندوانه اتفاقی افتاد که نشان می‌داد مجری و مهمان این برنامه این ضرب المثل قدیم فارسی را فراموش کرده‌اند و تصمیم گرفتند تا در آنتن تلویزیون و در پیش چشم میلیون‌ها مخاطب برنامه خندوانه «با هم» به یکی از مهمانان حاضر در سالن بخندند! اتفاقی عجیب و نادر که از برنامه فرهنگسازی همچون خندوانه و چهره فعالی چون رامبد جوان بعید بود.
 
ماجرا از آن‌جا آغاز شد که شب گذشته احسان علیخانی به بهانه پخش قسمت پانصدم خندوانه مهمان ویژه این برنامه شده بود و در حالی که مشغول گپ زدن با رامبد جوان بود با نگاه به یکی از تماشاچیان که اصلا در کادر دوربین نبود شروع به خندیدن کرد و از او خواست تا حرکت قبلیش را دوباره تکرار کند. حالا این حرکت چه بود؟ مهمان جوان برنامه که متوجه نبودش در کادر دوربین شده بود؛ در همین فرصت کوتاه مشغول شانه کردن موهای خود با شانه‌ کوچکی که همراه داشته می‌شود و در همین زمان نگاه آقای علیخانی به او می‌افتد و از او می‌خواهد که این کار را دوباره و جلوی دوربین تکرار کند؛ جالب آن که رامبد جوان هم از فیلمبردار می‌خواهد که نمایی از آن مرد جوان نشان دهد و خودش همراه با علیخانی شروع به خندیدن می‌کنند و این خنده دو نفره تبدیل به خنده همگانی می‌شود.
 
در ادامه اما احسان علیخانی تیر خلاصی را به پیکر نیمه‌جان این نمایش مسخره می‌زند و با لحنی کاملا تمسخر آمیز خطاب به تماشاچی می‌گوید: «یک عمر موهایت را اینجوری شونه کردی که الان این شکل شده!» و رامبد جوان و حضار نیز همزمان به این متلک پرانی آقای علیخانی می‌خندند.
 
هر چند که شاید از نظر گروهی این کار علیخانی و جوان ایرادی نداشته چون آن تماشاچی حاضر در سالن خود نیز همراه این افراد شروع به خندیدن کرده است ولی آنچه که در اینجا اهمیت دارد؛ نفس انجام چنین کاری در برنامه پرمخاطبی همچون خندوانه است. شاید اگر این حرکت در یک جمع کوچک اتفاق افتاده بود؛ با وجود همه ایراداتی که داشت تا این اندازه مهم جلوه نمی‌کرد ولی وقتی در مقابل چشم میلیون‌ها مخاطبی که پای این برنامه نشسته‌اند چنین اتفاقی به وقوع پیوست، یعنی قبح انجام چنین شوخی‌های زشتی در بزرگترین رسانه کشور که از آن به عنوان دانشگاه عمومی جامعه یاد می‌شود؛ شکسته شده است.
 
در هر حال آنچه که در برنامه خندوانه رخ داد، نه فقط شوخی زشت مجری و مهمان برنامه با یکی از تماشاچی‌های حاضر در سالن؛ بلکه نمایشی از خودبزرگ‌بینی گروهی از چهره‌های رسانه‌ای کشورمان است که با نگاهی تحقیرآمیز به بخشی مردم نگاه می‌کنند و ثمره چنین برخوردهایی در طولانی مدت چیزی جز رواج بداخلاقی در جامعه نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۹۱
انتشار یافته: ۲۱۲
اینم الگوی جوونا
پاسخ ها
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
چه الگویی ؟
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
حال مردم ازشون بهم میخوره.
فکر نان باش که خربزه آب است... چقدر بیکار داریم تو این مملکت که می‌شینن اون برنامه‌ی بی‌محتوا رو می‌بینن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
واقعا درست گفتید
چقدر بیکارند بعضی ها که این برنامه های معلوم الحال را با این دقت و موشکافی دنبال می کنند
وقتی قالیباف که به احتمال زیاد رییس جمهور می شود و اخلاقی حاصل از برایند جامعه دارد چه انتظاری از دیگران دارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
خدا نکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
گاز انبری
آزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
چه جوری به این نتیجه رسیدی! بیدار شدی یه آب بزن صورتت...!!؟
چی میگی
خیلی بیکاری که دنبال این حرفهای خاله زنکی میری
از این دو مجری پر ادعا با سطح فرهنگ پایین چیزی جز این انتظار نمیرود.
من درباره این شوخی نظری ندارم
من با دیدن چند دقیقه اول همین قسمت، وقتی که علیخانی و جوان باهم در برنامه حاضر بودند، بخاطر بار زیاد غرور و خود بزرگ بینی این دو مجری عزیز، تلوزیون رو ترک کردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
لازم نبود ترک کنید. فقط کافی بود خاموششش کنید
واقعا که چه مطلب بزرگی رو کشف کردید اقای نویسنده چیزی رو که اصلا قابل توجه نبود کاملا بزرگش کردی به نظر من کارشما زشتتر ازرفتاراوتا بود چون یه برنامه طنز طبیعتش شاد کردن مخاطبه وهمه به عنوان یه شوخی به این رفتار نگاه کردن اما شماابعاد ماجرارو تغیر دادید
کلا باید گفت خندوانه جز فرهنگ سازی غلط هنر دیگری ندارد وبه هر قیمتی می خواهد مردم را بخنداند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
من چند تا قسمت از این برنامه مضخرف را قبلا دیدم. خنده های رامبد جوان اینقدر مصنوعی و تصنعی بود که هرکسی متوجه میشه. فقط خودش فکر می کنه خیلی جذاب و با حاله
تعجب میکنم از اونایی که میرن تو این برنامه حضوری شرکت می کنند واقعا چی فکر می کنند
ناشناس
| China |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
تازه رسیدید به حرف خاتمی امام جمعه ی موقت تهران!
علیخانی .با اون برنامه های بی محتوا و مزخرف
بابا بیخیال.... البته همیشه میشه به این جور جیزها گیر داد ولی وقتی شماها هم میاید روش تحلیل میکنید بیشتر بولد میشه و مثل زخم عفونی میکنید ماجرا رو... شاید تنها چیزی که از اون شب یادمون نبود همین یگ مورد بود.... حالا دیگه همه میان مرثیه میخونن..
البته حرف شما درست و بعضی افراد دچار خود بزرگ بینی شده اند، ولی فقط به اینجا ختم نمیشود.
تمسخر چند ده میلیون انسان فاجعه ای بزرگ تر است که کاندیدا ها با وعده های دروغین خود آنها را فریب میدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
بسیار بسیار بسیار بسیار عالی گفتی
علیخانی کلا اخلاق نداشته که ببازه،ورژن زرنگ فرزاد حسنی خود شیفته هست
واقعا حرکت زشت ودور از ادب بود .خودشیفتگی در این فرد موج می زند ...
برنامه فرهنگساز!!! خندوانه؟؟؟ نویسنده یا نمی داند فرهنگ چیست یا تا کنون خندوانه را ندیده. بزرگان نمایش و طنز ایران زمین مثل استاد ارحام صدر کجا و رامبد جوان کجا! ایشان اصلا طنزی در ذاتش نداره فقط خنده های تصنعی و مسخره و زورکی که تو ذوق می زنه. ولی چون جامعه به شدت افسرده و غمزده شده همین برنامه سطح پایین بی محتوا را هم غنیمت می شمره که باید به جامعه حق داد....
ای بابا
دو تا جوجه لمپن
برو عمو
برو عمو جمع کن.یه ساعت صغری کبری کردی که بگی منتقدی ؟فراستی
مجریان کم سواد جوان صدا و سیما مدتهاست که با استفاده از کلمات سخیف و استهزا دیگران اخلاق حرفه ای را باخته اند.
بابا اینقدرام دیگه بد نبود‌ گیر ندید بیخود هرکسی بهتر از این دو تا بلده بسم الله!!! دیکته نانوشته غلط نداره عزیز؛بلاخره تو برنامه طولانی ممکنه یک اشتباهی هم بشه نباید طرف رو نابود کرد که.ای بابا عادت به ایراد گیری از همه اونم نه به شکل انتقاد نرم، به شکل خاک کردن طرف داریم.
وقتی یه آدم مریضی مهمون ویژه وخاص برنامه بشه همین میشه.آدم مریض دیگران رامسخره مکند.ایشان هم یجورایی مریضی خودبرتربینی دارند.
همش ایراده اقا،یعنی چی ایرادی نداشته،واقعا برای این ادم متاسفم که از بالا به مردم نگاه میکند.به من میگفت توی همون برنامه میزدم توس گوشش
خود گویی خود خندی ، فکر کردی هنرمندی!
برو بابا
اشتباه از خودمونه که الکی افراد رو بزرگ می کنیم و بهشون لقب هنرمند ، فرهنگی و ... میدیم. این بار اول نیست قبلا هم چندین بار برخی از این اشخاص و هم صنف های هنرمند نما و خوشمزه شون نمونه هایی از این بی ادبی ها و بی فرهنگی ها رو به نمایش گذاشتن.
واقعا جای تاسف داره ...
مجرى ومهمان... تلوزيون
بسیار زیبا نوشتی!
من هیچ وقت از این برنامه خوشم نیومد. حس خوبی رو منتقل نمی کنه. با نماهنگ های مسخره اش به زور میخواد مردم رو بخندونه. درخصوص علیخانی که حرفی برای گفتن باقی نمی مونه.
تو رو به خدا به رامبد بگید دیگه جمع کنه این برنامه رو. ما خیلی با حالیم........ خیلی..... خیلی حوشگلیم ..... خیلی...... مسخره ها
د قیقا همینطور است افرین بر نویسنده
چقدر معلم اخلاق در ایران داریم !شکر!!؟ اگر این اخلاق مداری ها خالصانه باشد ! که بعید میدانم.
علی خانی فکر میکند وقتی تلویزیون(به علت تریبون ندادن به افراد فرهیخته ای مانند شهیدی) تریبون را یک ماه در اختیار ایشون قرار میده خیلی آدم مهمی شده است. رامبد جوان هم که فقط به فکر تکرار اسمش است حتی در شعری که در اختیار خواننده میگذارد ششصد بار رامبد جوان تکرار شده است و با یک شعر سخیف وقت مردم را پر میکند . من در تعجبم چرا آن خواننده حاظر شد آن شعر را بخواند ؟ درآمد داشتن با چه قیمتی ؟
نقد بجایی بود. فرهنگ اقای علیخانی در همین حد است.
برنامه خندوانه هم سراسر لودگی و دلقک بازی است.
منم دیدم ، کاملا درست میگید و چقدر خوب که این حساسیت رو نشون میده تابناک
نویسنده ظاهرا بیمار هست بگی در مورد پایه صندلی هم بنویس می نویسد خود شخصی که باش شوخی شده مشکلی نداره ولی ظاهرا نویسنده مشکلش از این ها بالاتر است خدا روزیت رو یک جای دیگه بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
دقیقا کاسه داغتر از آش شدن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
از کجا میدونی شخصی که باهاش شوخی شده مشکلی نداشته؟ علم غیب داری؟
از این دست حرکات زشت و ناپسند که نشان از خود بزرگ بینی دارد کم ندیده ایم
احسان علیخانی دیگه کیه
رامبد جوان باید خجالت بکشد و رسانه ملی را ترک کند به همراه آقای علیخانی.


لطفا جهت احترام به میلیونها ایرانی انتشار دهید.
از این آقایون بیشتر از این نمیشه انتظار داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
تابناک ممنون که نظر منو انگولک کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
چشونه؟ از شما چه انتظاري مي ره انوقت؟؟
اغراق نکن ، خندوانه تو این مدت ثابت کرده از خیلی ها بیشتر اخلاق مدار هست ، قطعا این مساله هم یک طنز بیشتر نبود
روزی که نباید بزرگشون میکردید باید فکر فرهنگ نداشتشون میبوودید!
من هم که در یکی از برنامه خندوانه تماشاچی بودم همان موقع چنین حسی داشتم ...خنده بی دلیل خنده معنوی و بر پایه برابری انسان هاست...
کاملا درست است
خودمان انسانهایی را بزرگ کردیم که ظرفیت تحمل این بزرگی را ندارند. چرا به آنان ایراد وارد میکنیم؟
خودمون اینا رو بزرگ کردیم تاوونش رو هم باید بدیم
دیگه شلوغش می کنید
یه کم بزرگش کردینا...
طرف احتمالا اصلا ناراحت نشده...شما شدین! اگه قرار بود ناراحت بشه جلوی میلیون ها نفر موهاشو شونه نمی کرد.
ریشه این مسایل در مدرسه است در دانشگاه وقتی استاد شروع می کند به سبک گویی همه هرهر می خندند خب همین می شه
و یک نکته دیگر که به آن در این مقاله توجه نشد اینکه در قسمتی از برنامه علیخانی از تمام حضار پرسید شما هم موافقید ؟ همه گفتند بـــــله ! بعد علیخانی در کمال وقاحت گفت : بیخود موافقید!!!! یعنی توهین به شعور مخاطب
تابناک گیر میدی ها. من از احسان علیخانی خوشم نمیاد ولی این دیگه اغراق موضوعه.
سالهاست باخته. از همان زمان که به پدر مقتولی پرخاش می کرد که چرا قاتل پسرش را نمی بخشد.
امثال علیخانی و فرزاد حسنی ، صدا و سیما را ارث پدر خودشون میدونند
کاملا درست حرفتون
علیخانی بدجوری خودش رو گم نکرده
علیخانی بدون شک انسان فروتن و با حیایی نیست.
از کجا معلوم اون بنده خدا از سر شادی خندیده باشه شاید برای اینکه بیشتر کنف نشه خندیده
آقای علیخانی هم شاید خود بزرگبین نباشند اما خب معلومه موقعیت سنج نیستند و با همه زود صمیمی می شوند و می خوان سر شوخی باز کنند
اینکه این کار زشتی بوده درسته اما مشکل علیخانی جو گیر بودن ما ایرانی هاست که دوست داریم جلوی همکارمون همسرمون دوستمون با کوچک کردن دیگران حاضر جوابی و باحال بودن و شوخ طبعی مونو به رخ بگشیم همه ما اینکارو کردیم
حتی شاید نویسنده همین مقاله...
همه ما علیخانی و رامبد هستیم
ما همه باید خودمونو درست کنیم
واقعا برداشت درست هست
درجمع باید سر شانه کرد خوب خنده نداره
رامبد جوان به هرقیمتی میخواهد برنامه بسازد .چه لزومی دارد برنلمه لوث وی تا پانصد قسمت ادامه یافته وبه مسخره کردن ولودگی های اضافه شود. بخصوص در روزهایی که مردم بخاطر معدنکاران سوگوارند. جای لوث بازی در تلویزیون نیست. برنامه طنز خوب است ولیکن نه این برنامه خنده وانه که بادستور میخواهد مردم را بیهوده بخنداند.
اخلاق ؟!
چی هست این اخلاق ؟؟
واقعا رسانه عمومی دانشگاه عمومیه ؟؟؟
پاسخ ها
همراه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
از صدا و سیمای میلی انتظاری بیش از این دارید؟
همه چیزوگردن فرهنگ غربی ناندازید فرهنگ غرب انسانیت واخلاق اجتماعی ورعایت قوانین رو باارزش میدونه این فرهنگ قومیتیه که خودشوارجح میدونه وهرازگاهی باتمسخراقوام دیگه سعی درجبران کمبودهاوعقده های تاریخیش می گرده وانتقام میگیره بهتره ازپنجره خوب وواقع گرایانه به مسایل واردشید
به نظر من نویسنده این مقاله بیماره
من ادم هایی را میشناسم که عمدا این شونه رو بر میدارند و سر تاسشون رو شونه میکنند و آن هم برای طنز نه چیز دیگری فکر کنم که این تماشاچی هم با توجه به اینکه مویی در سر نداشت به همین خاطر کرد
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
گاهی اوقات تابناک کاسه داغ تر از آش میشه
مسخره ترین برنامه!
از 500 تا یکی را هم نگاه نکردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
کاملا مشخصه که یکی را هم نگاه نکردید بخصوص از اینجا که می دانید قسمت پانصدم بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
وقتی 1 قسمت رو هم نگاه کردی،منطفا نظر شما راجع به این برنامه غیر قابل قبوله
آفرین به این تحلیل
، یعنی هر کسی محبوب و‌مشهور شد باید به هر چیزی مستمسک شد برای کوبیدن و تحقیرش؟!
اینارو امثال شما رسانه ها بزرگشون کردین دیگه
واقعا هیچی ندارن برای عرضه
خیلی وقته تلویزیون و مجریان خود شیفته این رسانه دارن رفتار های غیر حرفه ای انجام میدهند چرا باید توفیق صداو سما نزد مردم کاهش یافته باشد آیا همه موارد مربوط به مسائل سیاسی و گرایش سیاسی برنامه سازان است خیر ، خود شیفتگی ، اظهار نظر های غیر کارشناسی ، خط دادن ، از جایگاه داوری و بالاتر با مردم صحبت کردن و حتی عدم رعایت همکاران پیشکسوت خود ، عادی شدن تپق زدن ها و لمپن صحبت کردن برخی دیگر متاسفانه وضع فعلی رو موجب گردیده ، چرا نباید مجریان حتی اگر به جهت توانایی های خاص صدا و چهره جذب گردیده اند مشمول کلاس های ضمن خدمت و مشاوره در امور آداب سخن وری ، گفتار ، ادبیات فاخر و رفتار و کردار نگردند .
از رامبد جوان و علیخانی بیشتر از این انتظار دارید که این رفتارشان را نقد می کنید؟
اشتباه ميكنيداقاي عليخاني فقط قصدمزاح داشتند
اگه با علیخانی یا هر کس دیگه ای مشکلی دارید، برای انتقام گرفتن راههای زیادی هست، ولی این جوری دیگه خیلی ضایعه. زشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اخلاق را باخت؟؟؟؟!!!!!!!
جناب آقای رامبد جوان لطفا انتقاد سازنده را با صدای بلند بپذیرید و عذرخواهی کنید.
چی بگم والا
کاملا با شما در خصوص قربانی شدن اخلاق موافقم
از رسانه ی میلی هر چیزی بگی بر میاد تابی
..اینو از رفتار و برخوردش تو اجراهاش به وضوح میشه فهمید
معلون نیست احسان علیخانی را چه کسی به تلوزیون راه داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
لیاقتشو داشته که اومده .شما که خودتون از همه بدتر دارید دامن میزنید.فکر میکنید این کار شما درسته؟
خودبزرگ‌بینی و نگاه تحقیرآمیز
اصلا موضوع مهمی نبوده وسیاه نمایی نکنید
با سلام.هر کس شغلی دارد و در آن شغل تبحری.متسفانه همیشه اکثر مجریان و بازیگران که با میکروفن و دوربین اختند با طرف مقابل که صحبت میکنند طرف مقابل را سطح پایین تصور می کنند در صورتی که ممکن است همان مجری هم در شغلی که طرف مقابل دارد، هیچ تبحری نداشته باشد.
کجای این کار باخت اخلاق بود ؟ یک شوخی کرد و طرف مقابل هم همراهی کرد . !
سلام از چهرهای جدید استفاده شود رقابت باشد تا دیگر جوانان نیز امگان حضور داشته باشند مردم ار مجریان تکراری خسته اند
مگه شما به اتفاق خنده دار نمیخندین؟
نه تیپش مسخره شد نه قیافش نه چیز دیگه،فقط حرکتش با مزه و خنده دار بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
عزیزه من شماها که شانه کردن موی سر رو بامزه میدونید خب حتما هپلی میگردین
برو پي كارت
مرگ بر اسرائیل!!!
این مطلب رو چه کسی نوشته؟ واقعا که من از تابناک توقع بالاتری داشتم.
به نظرم یه شوخیه ساده اینقدر تفسیر نداره. شوخی بود. کسی هم احساس نکرد هم وطنمون خدایی نکرده تحقیر شدن.
این آقا (علیخانی)مگر ا اخلاق داشته که حالا بخواهد اون رو ببازه
شوخی ساه ای بود
ای بابا !
چیه حالا شلوغش کردید هی فکر ایراد گیری هستید
اینجور موارد متاسفانه در صدا و سیما عادی شده است .
از چه کسانی انتظار چه چیزی دارید؟
شوخي كردن. هيچ ايرادي هم نداشت
آفرین موافقم
تعجب نکنید
بار اولشون نیس و آخر هم نخواهد بود
من ندیدم ولی واقعا متاسف شدم
اخه به چه قیمتی باید خندید و خندوند؟!
لمپن هاي خودخواه بي فرهنگ
احسان علیخانی یه فرد کاملا خود برتر بین و متاسفانه نمیدونم چرا همیشه هم اصرار داره که درس اخلاق به مردم بده!!! چرا صدا و سیما اینقد تریبون به این میده؟؟؟
بعد از جناب خان کسی خندوانه را نمی بیند. حداکثر دو سه هزار بیننده دارد
لطفا از ایشان در پشت صحنه استفاده کنید.
آدم با نردبان به آسمان نمی‌رود، با کردار نیک می‌رود
مردك از خود راضي
علیخانی کی هست؟
رامبد جوان چی هست؟
برنامه مزخرف و پوچ
بابا مگه چي گفتن، برنامه طنا شوخيهم داره توش ديگه، چقدر شما تنگ نظريد، اين همه داستان و دين و فرهنگ و غيره رو مقدمه چيني ميكنيد واسه يه همچين شوخي كوچيك، آدم بايد كمي دلش بزرگ باشه و خوش بين در غير اينصورت هر حركتي از طرف ديگران ميتونه سوء تعبير بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
اخه خودت جای اون طرف بودی و تمام مردم نگاهت کنند از خجالت آب نمیشی
متاسفانه کسی بات این آقا برخورد نمیکنه ؟؟؟
ای خدا چرا بس نمی کنید:!!!!!!!!!!!
برنامه خنودوانه کی پخش میشه؟؟
دلواپسان بلایی سر تفریح و شادی مردم آوردند که باید بشینیم برنامه های مزخرف خندوانه و دور همی رو نگاه کنیم
به خدا برنامه خندوانه کاملاٌ بی محتوا و بی ارزش است. هیچی نداره. یه عده نشستن و متلک و جوک می کن و هیچ پیام خاصی هم ندارد.
علیخانی که خودش و برنامه هاش عزاداری هست
از آقای علیخانی انتظار این کار ناپسند میرفت ولی جای تعجب دارد که چرا آقای جوان همراهی کردند
برنامه خندوانه کلا مسخره هست نیازی نیست کسی رو مسخره کنند
تابي جون از كجا ميسوزي ؟
واقعا
این همه قضاوت؟؟
چرا ما سریع دوست داریم در مورد دیگران قضاوت کنیم و نظر بدیم؟
این مسئله نشان داد که مجریان آنچه که از خودشان در هنگام برنامه خودشان بروز میدهند نیستند و تمام شخصیتی که ما از آنها میبینیم ساختگی و فقط در هنگام پخش برنامه است.
خندانیدن با قیمت لوده گری!
رامبد بیشتر با این برنامه میخواهد به خودش روحیه دهد و حس و حال خودش خوب شود تا مردم...
اووووههههه شما هم چقد بزرگ میکنین هر چیزی رو
یکی از کارای مثبت بنده در سال 96 این بوده که از همون روز اول عید، تلویزیون رو به اتاق دخترم بردم (اونم بخاطر شبکه پویا) و خداروشکر الان 40-50 روزی هست که وقتی میرم خونه با همسر و دخترم بزرگترم، گل میگیم و گل می‌شنویم...
چطور شما از این حرکت ساده علیخانی ایراد میگیرید اما از تهمت های ثابت نشده و ناروای قالیباف به دختر وزیر آموزش و پرورش ایراد نمیگیرید!؟....
درود بر نویسنده محترم این متن
این مجری های اخلاق نما فقط هنر پیشه اخلاق هستند
واقغا که
تابناک جان اتفاقا شما این حرکت را تابلو کردی و اصلا من به این مورد اهمیتی ندادم کار شما تابلو کردن موارد کوچکه ولی موردهای بزرگ را مشخص نمیکنی.. نمیدونم چرا
عزیزان من خندوانه برنامه ای غیر زنده و تولیدی می باشد که با فاصله چند روز پس از ضبط پخش می شود . اولأ اگر مشکلی در برنامه باشد این مشکل به بازبینی و ممیزی پخش برمی گردد و نه رامبد جوان و دومأ اگر فرد مورد نظر از این حرکت ناراحت رامبد جوان و علیخانی ناراحت می شد حتمأ پس از ضبط برنامه آن قسمت را حذف می کردند .
کار دیگه ای ندارید به برنامه طنز هم گیر میدید
احسان علیخانی خودشم کچله با پولایی که از ماه عسل دراورده رفته مو کاشته وگرنه بدتر از اون بنده خدا بود
تابناک جان نشون دادی که از هر فرصتی برای کوبیدن صدا و سیما استفاده می کنی حتی اگه یه شوخی ساده تو یه برنامه ای باشه که در طول پخش آن بارها از این شوخیها استفاده می شه
برنامه خندوانه یعنی لودگی .
بهتره بگیم هرزوانه نه خندوانه !!!1
دوستان برنامه خندوانه يك برنامه طنز است .طنز در عالم هنر تعريف دارد .
حركات آقايان عليخاني و جوان و همچنين تماشاگران نيز طبق تعريف طنز درست است و ايرادي ندارد .
لطفا" اين برنامه را بابرنامه هاي رسمي اشتباه نگيريد.
احسنت به کسانی که این برنامه ها رو نمیبینن،شما واقعا کارتون درسته،بجای دیدن این برنامه های بیمحتوای دور همی و خندوانه و ....بنشینید کتاب بخونید.
من چند بار خندوانه رو ديدم و هر چه تلاش كردم بخندم نشد كه نشد .
واقعا برنامه بی مزه ای هست. آخه کجای این برنامه خنده داره .من یه بار گذری دیدم به نظرم رسید داره بیننده ها رو مسخره میکنه . علیخانی هم که به اندازه کافی منفور هست.
خنده دار ترین آدم ها خندوانه را مسخره میدانند .
کارش بدبود
کارش بدبود
اصلاً ایرادی نداشت چون به نظر من چیزی نبود
تو چنین برنامه هایی که میلیون ها بیننده دارد باید خیلی حواس مجریان جمع باشد. حالا این شوخی به خیر گذشت ولی ممکن بود اتفاقی بیافتد که این جوان که داشته موهاشو شونه می کرده تو کل ایران مزحکه و دست مایه شوخی بشه و به تلگرام راه پیدا کنه و باعث عذاب این تماشاگر بشود.
متاسفانه این افراد هنوز نفهمیدن طنز با دلقک بازی تفاوت داره...
مسئله مهمی را مطرح کردید و بدرستی اشاره کردید من در همان لحظه به این مسئله حساس شدم چرا اینکار با یک تماشاچی انجام شد متاسفانه ...
خندوانه= سبك بازي
حسادت باعث میشه هر چیزی و زیر سوال ببری
از خنده آدما گرفته تا گریشون
برنامه خندوانخ واقعا عالیه
رامبد و احسان هم از بهترین مجریای تلوزیون هسن
خدا بهشون سلامتی و قدرت بده.
تا چشم حسوداشون در بیاد
والسلام
برنامه خندوانه برنامه ای نیست که روش مانور داد .به نظر من پرداختن نویسنده هم به این موضوع زیاد اخلاقی نیست چون فقط جنبه شوخی دارد ولا غیر.
کسانی که در این برنامه دعوت میشوند یه سر وگردنی بالاتر از رامبد جوان هستند اما دقت کنید که رامبد جوان در مقابل انها چطور مینشیند . بنظرم باید با احترام بیشتری با عزیزان دعوت شده رفتار شود . البته علیخانی را نمیگم چون اون هم لنگه اونه .
سلام.من بعنوان یک روانشناس آقای جوان را فردی با ضعف و عقده های شخصیت می دانم که احتمالا ناشی از محیط تربیتی ایشان است
باسلام.قرارنیست برنامه تلویزیون همه پسندباشه به نظرمن اگرایرادم داشته باشه اینقدرجالب وباکلاس هست که اصلا این حرفا به چشم نیاد.ممنون ومتشکراز رامبدعزیزومهربان وهمچنین احسان مهربان وخلاق.همه شمارو دوست دارن خیلیییییییییییی.
من اين قسمت برنامه رو كه نوشتيد نديدم ولي موضوعي رو كه مطرح كرد اصلا تحقيري درش نبوده. يه شوخي بوده كه خواسته نشون بده با مخاطب ارتباط برقرار ميكنه. چرا همه چيزو جدي مي گيريد و جدي مي خواهيد. اين يه برنامه رو هم از تلويزيون حذف كنن به همراه دورهمي بنظرتون تلويزيون ديگه بيننده اي خواهد داشت؟؟؟؟؟
اینکه توهین به افراد ضعیف جامعه طبیعی جلوه کنه خیلی زشته .اگه این متلک رو به یکی از عزیزان خودتون می گفتن و واسش دست می گرفتن ناراخت نمی شدین.به نظر خیلی خوب از هیچ نکته زشتی به راحتی عبور نکنیم .اون ماشاچی هم مجبور بوده همراهی کنه..
سلام..من نمیفمم دلیل این همه سو تعبیر چیه؟؟مگه چی گفت که داستان میسازید؟؟؟ یکم فکر کنید به کاراتون..اقای علیخانی این همه زحمت میکشه جوابش این نیست
دیگه هر چیزی را بزرگ نکنید کمی جنبه داشته باشید
به نظر من کاملا حرف درستی نوشتید شوخی زشتی بود مثل کار فرزاد حسنی
اینقدر‌بزرگش‌کردید
اولا خیلی سخت گرفته ....منظورم همین منبعی هستش که تابناک خبرو نقل کرده دوما....موندم چرا از آب گل آلود ماهی می گیرن "با ورود فرهنگ غربی"!!! ینی چی مثلا؟
قحط الرجاله
این رفتار از خود بزرگ بینی انسان نشات می گیرد.
آقای علیخانی احساسات به خرج دادنت در برنامه ماه عسل رو باور کنیم یا نه؟
من اولش هم از این آدم مغرور خوشم نمیآمد
جالبه علیخانی طوری از مجریان صحبت میکرد که انگار اینا فوق بشر هستند. سعی داشت به ما بقوبالد که مجریان در سطح ایشون هم مثل ما ادمهای معمولی!!! هستند.
این برنامه و خیلی از برنامه های تلویزیون رو نگا نمیکنم
من هم اگر جای ان جوان بودم میخندیدم- تا کمتر احساس خجالت بکنم
سلام
کاش به عمل زشت دیگری از آقای علیخانی نیز اشاره میکردید
مگر تا الان در شوهای ماه رمضانی این آقا، به جز به تصویر کشیدن مشکلات مردم، و درآوردن گریه ی بیننده، چیز دیگری هم دیده بودیم!؟
خب حالا ایندفعه بجای گریه، خنداند و خندید!!
از زندگي شخصيه اين دو مجري ميشه پي به شخصيتشون
هنرمندان و بازیگران ومجریان سرشناس باید بدونن تمام اعتبارشون رو از مردم وعملکرد مناسبشون میگیرند
????
دلگیر دلگیرم . یارانه میگیرم.
سایت تابناک اینقدر ضعیف و سخیف است که چنین موارد ساده ای را بزرگنمایی کند و زحمتکشان برنامه خندوانه را بکوبد.زشت است زشت
اخه بگو خود دماغ عملی و مو کاشته ات به موی مردم گیر میدی....صدا سیما خوب بعضی ها رو تو خودشون مغرور کرده اینم دانشگاه ما!
واقعا من آخرش نفهمیدم این برنامه خندوانه چی داره
رامبد جوان بعد از شکست عشقیش داغونه!!!
چرا در مورد متلک ها و کارهای زشت مهران مدیری در دورهمی چیزی نمیگین ؟؟؟؟!!!!!
اقا میلیون کجا مگه کی میبینه خندوانه رو بعد جناب خان....برنامه ای که تو اهنگاشم حتی اسم رامبد جوان میگه دیگ انتظاری نمیره ازش....
این دو مجری پر ادعا بازاری هستند
سلام....اصلا هم با لحن تمسخرآمیز گفته نشد انگار خودتون اصن باکسی شوخی نمیکنید. این شمایید که بانیت بدبرداشت کردید همه چیز کاملا واضحه
من که الان چند ساله غیر از فوتبال هیچ برنامه دیگه ای از تلویزیون رو تماشا نمیکنم
سلام
کاشکی میشد همونطوری که با کلی گریم چهره ظاهری علیخانی وامسال علیخانیو برای مخاطب قابل تحمل میکردند، چهره باطن وشخصیت کوچیکشونم پنهان کرد
اووووووووووووه تابی جون چقدر خواننده داری؟!
این آقایون فوق العاده بی شخصیت هستند
پول درشت ومفت از صدا سیما گرفتن آدمو مغرورو میکنه دیگه ...
رو به دوربین ما خیلی خوبیم اخرش نفهمیدیم این ماها کجا زندگی میکنن که خیلی خوبند......
خندوانه = فیتیله خرررررررررررررررررسالان
هر آدمی تو زندگیش اشتباه می کنه اتفاقا ب نظرمن آقای علیخانی فرد محترمیه و قصدی جز شوخی نداشته نویسنده ی عزیز شما فقط دنبال ایراد گرفتنی مشکلات مهم تری تو جامعه ما هست ک نخوای وقتت رو برای این موضوع بی ارزش بذاری
این دونفر در حدی نیستن که در موردشان این قدر حرف بزنیم دوستان
برخی منابع با نشر چنین مطالبی میخوان خودشون نشون بدن.که کارشون هم خیلی زشت ودور از فرهنگه.شما مثلا کار فرهنگی میکنید یا تخریب فرهنگ فقط میتونم بگم که واقعا متاسفم .وخسته نباشید به اقای جوان واقای علیخانی
برنامه ی عالیی دارن و احسان علیخانی هم مجری خیلی خوبیه
واقعا متاسفم برای نویسنده
وبرخی ازمردم
شاه میبخشه دربون نمیبخشه
اتفاقا شما عقده ای هستید
نمیتونی محبویت وموفقیت باقی روببنبد

شما اگر مجبور کنن به جای ۶ صبح فقط دو روز ۵نیم بیدارشید الم شنگه میگرید
هر چقدر حقوق بگیرین نوش جونشون
چرا مرغ همسایه غاز به علی خانی میگم پیاز به رامبد یک چیز دیگه
میخواهی چطور فرهنگ سازی کن
خب عزیزمن بزن ّشبکه ۴ مستند ...
بابا یک ساعت شاد باشیم
چرا
جالب توهین ها سریال ترکیه ای تحمل میکنیم
مردم چند دسته اند
یا حسودن
و یا حسود نیستن
افتضاحی نویسنده ی فکری ب جال خودت بکن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار