بازدید 5700
۱

دستگیری مأمور قلابی در شرق تهران

کد خبر: ۶۹۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 03 May 2017
مأموران پلیس موفق شدند فردی را که با به تن کردن لباس فرم یکی از سازمان‌های نظامی، اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان شرق تهران می‌کرد، دستگیر کنند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ محمدقربان منصوری با اشاره به دستگیری مامور تقلبی در شرق تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال گزارش‌های مردمی و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی در نیمه‌های شب با به تن کردن لباس فرم یکی از سازمان‌های نظامی و به دست گرفتن بی سیم تقلبی، اقدام به سرقت لوازم و قطعات خودرو و اخاذی از شهروندان کرده و لوازم مسروقه را در مخفیگاه خود، حوالی خیابان هنگام پنهان می‌کند.
 
وی ادامه داد: پس از اعلام این گزارش‌ها، تیمی از مأمورین کلانتری به محل اعزام شد و صحت این گزارش‌ها و وجود اموال مسروقه با تحقیقات تکمیلی محرز شد.
 
رییس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس گفت: پس از انجام تحقیقات تکمیلی، نتیجه بررسی‌های صورت گرفته در اختیار مقام قضایی گذاشته شد و حسب دستور، مبنی بر دستگیری و بازرسی از مخفیگاه متهم، تیمی از عوامل کلانتری بلافاصله به آن محل اعزام شد.
 
وی ادامه داد: مأموران پلیس در یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه متهم شدند ولی متهم با دیدن مأموران انتظامی، متواری و مأموران موفق شدند او را بعد از تعقیب و گریز دستگیر کنند.

منصوری اضافه کرد: همکاران ما پس از دستگیری این متهم موفق شدند علاوه بر کشف لوازم مسروقه خودرو، تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی نیز از مخفیگاه وی کشف و ضبط کنند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا چهره نداره اخه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر