بازدید 8731
۲

انتقاد حداد عادل از شیوه برگزاری مناظره‌ها

کد خبر: ۶۹۰۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 02 May 2017
نماینده سابق مجلس گفت: مناظره‌ها نوعی درس سیاسی در مقیاس ملی برای مردم است اما در زمان ۲ الی ۳ دقیقه‌ای نمی‌توان به سوالات مهمی که در ارتباط با مسائل کشوری است پاسخ داد و مسائل را برای مردم تشریح کرد.

به گزارش تسنیم، غلامعلی حدادعادل درباره برگزاری مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هنوز زود است که درباره مناظره‌ها جمع‌بندی کنیم اما به نظر بنده حُسنی که مناظره‌ها دارد این است که مردم با مسائل کشور از نزدیک آشنا می‌شوند.

وی افزود: مناظره‌ها نوعی درس سیاسی در مقیاس ملی برای مردم است اما انتقادی که می‌توان به شیوه برگزاری مناظره‌ها داشت این است که سوالات بسیار مهمی از سوی مجری مطرح می‌شود اما پاسخ به این مسائل و سوالات مهم با 3 دقیقه یا 4 دقیقه روشن نمی‌شود.

کاندیدای انتخابات دوره یازدهم ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: این زمان‌های کوتاه یک، 2 و یا 3 دقیقه‌ای برای تشریح مسائل کافی نیست و به همین سبب مردم آنطور که باید نمی‌توانند داوری کنند، اگر حداقل سئوالی مطرح می‌شود باید 15 دقیقه به یک فرد زمان داده شود تا دیدگاه خود را به بهترین نحو تشریح کند.

وی تصریح کرد: البته همین مناظره‌هایی هم که برگزار می‌شود دید مردم نسبت به مسائل را بازتر می‌کند و آموزنده است، مردم به همین سبب می‌توانند بهترین داوری و انتخاب را داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲
کاملا درست است
زمان پاسخگویی به سوالات خیلی کم است و افراد باید تستی جواب بدهند
مردم هم متوجه قضایا نمی شوند
نیم ساعت هم وقت بدهند کسی که برنامه خاصی برای آینده ندارد نمی تواند صحبت های با ارزشی داشته باشد . در ایران دولت کاره ای نیست . دولتی می تواند برنامه هایش را اجرا کند که نیرو های خودسر و خودجوش نتوانند در یک چشم بهم زدن کل رشته ها را پنبه کنند .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر