بازدید 49760
گزارش لحظه به لحظه روز چهارم ثبت نام کاندیداهای ریاست‌جمهوری دوازدهم؛

رئیسی:کاندیدای همه مردم هستم/ روحانی:کار را نیمه‌کاره رها نمی‌کنیم/ کناره‌گیری جلیلی/ امروز چه کسانی کاندیدا شدند؟

چهارمین روز از مهلت ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری در حالی سپری می شود که بعد از ظهر امروز جمعه حسن روحانی و ابراهیم رئیسی با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند. از دیگر چهره های سیاسی که امروز داوطلب کاندیداتوری انتخابات شده اند می توان به کلهر، زاکانی، نوروزی، اعظم طالقانی و مصطفی کواکبیان اشاره کرد.
کد خبر: ۶۸۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 14 April 2017
امروز 25 فروردین، چهارمین روز از مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری است. از اولین ساعات کاری امروز نیز برخی داوطلب های ریاست جمهوری جهت ثبت نام وارد سیتاد انتخابات وزارت کشور شده اند.
 
به گزارش «تابناک»؛ بنا بر اعلام مسئولان ستاد انتخابات کشور تا پایان سه روز ثبت نام نیز تعداد 644 داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی به عمل آورده اند.

 گزارش لحظه به لحظه  اخبار و حاشیه های چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات و سایر اخبار مربوط به انتخابات در ادامه آمده است:

 این خبر به روزرسانی می شود...
 
 روز پرکار ستاد انتخابات کشور
 
 طبق آخرین آمار تا ساعت ١٨ امروز (روز چهارم  ثبت نام) ٤٠٥ نفر براي ثبت نام وارد وزارت كشور شدند كه ٣٩٩ نفر ثبت نام قطعي انجام داده اند.

رئیسی پس از ثبت نام: كانديداها بايد بيش از مردم خود را به قانون پايبند بدانند

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: پايبندي وظيفه همه است به ويژه كساني كه مجري قانون هستند.

وی افزود: امروز نظام دموكراسي و انتخابات و مراجعه به راي مردم بدون توجه و پايبندي به قانون امكان پذير نيست. حتما كانديداها بايد بيش از مردم خود را به قانون پايبند بدانند. حاميان و ستادهاي كانديدا بايد خودشان در چارچوب قانون ببينند.

رئیسی افزود: آنچه مي تواند براي يك كانديدا و براي مجموعه دست اندركار انتخابات محور باشد قانون است.
وی همچنین در نشست خبری بعد از ثبت نام گفت: از اعضای جمنا تشکر می کنم؛ اما من کاندیدای همه مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی هستم. ما خود را منحصر به یک مجموعه و عنوان و جریان سیاسی خاص نمی بینیم. من به عنوان یک طلبه از مردم، با مردم و در مردم خواهم بود.

وی با بیان اینکه مردم نگران رونق کسب و کارند، گفت: روستاییان، شهرنشینان و نخبگان می‌گویند کشور با این همه ذخایر و سرمایه‌های ارزشمند و با منابع عظیم انسانی آیا در شأن ملت‌ ماست که شخص بیکاری شرمنده خانواده‌اش شود؟

رئیسی با طرح این پرسش که آیا برون رفت از این وضعیت امکان دارد، ادامه داد: جواب این است که با مدیریت فراجناحی و استفاده از همه توان کشور می توان مشکلات را حل کرد. در شرایط فعلی امکان تغییر و تحول وجود دارد. باید رویکردها اصلاح شود. باید هم از تولید حمایت شود و هم برای مردم در اقتصاد نقش قائل شویم. می‌توانیم اقتصادی ایجاد کنیم که با تکانه‌ها مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه از وضعیت کشور مطلعم گفت: بیش از سه دهه مدیریت داشته‌ام. آسیب‌ها را می‌شناسم. می‌توان بسیاری از ساختارها را اصلاح کرد. در مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی تمام تلاشم این بود که آنچه از حکم رهبری استفاده می‌شود برای خدمت به فقرا و مستمندان باشد اما از ناحیه مردم، طلاب، علما و دانشگاهیان از من دعوت شد. نظر من امتناع از ورود به انتخابات ریاست جمهوری بود. به همه گفته‌ام که بنایی برای حضور در انتخابات ندارم اما دیدن بسیاری از مشکلات مردم و تقاضاهای مختلف موجب شد به انتخابات ورود کنم؛ پس حجت بر من تمام شد.

وی با بیان اینکه ملاک و میزان رای ملت است، گفت: وظیفه ما معرفی خود به مردم است. آنها که مرا نمی‌شناسند از منابع معتبر درباره من بپرسند چون برخی اظهار نظرها درباره من با اغراض همراه است.

رییسی با بیان اینکه حضور در انتخابات جزو تصمیمات بسیار سخت من بود، افزود: خود را منحصر به جریان خاص سیاسی نمیبینم. از مردم با مردم و در مردم خواهم بود.

وی افزود: جمنا خودش را به عنوان یک حزب سیاسی معرفی کرد. اما من به عنوان یک کاندیدا متعلق به همه گروه ها و جریانات هستم یعنی هر کس بخواهد. روش من این بوده که ضمن احترام به همگان اگر کسانی عضو مجموعه جمنا نبودند من می توانم کاندیدای آنها هم باشم.

رئیسی درباره سیاست خارجی گفت: عزت حکمت و مصلحت ایجاب می کند با همه نیروهای بین المللی تعامل داشته باشیم و استفاده از تجربیات دیگر کشورها را مورد توجه قرار می دهیم اما تعامل ما با آنها با عزت خواهد بود جز رژیم صهیونیستی با همه کشور ها ارتباط خواهیم داشت البته ارتباطی بر اساس عزت.

وی افزود: حقوق شهروندی باید در میدان اتفاق بیفتد. حقوق شهروندی چند بار نوشته شده است نوشتن حقوق شهروندی بس است. مگر ما نوشت کم داریم. امروز میدان حقوق اجرای حقوق شهروندی نه انشا نویسی برای حقوق شهروندی.

وی درباره حل بحران سوریه گفت: باید حل این مسأله توسط سوری ها انجام شود و حضور خارجی ها ایجاد مشکل می کند دخالت کشورهای خارجی در سوریه باعث گره بیشتر می شود بگذارند مردم سوریه آینده سوریه را رقم بزنند.

 چه کسانی همراه رییسی به ستاد انتخابات آمدند؟ 
 
 فرهاد رهبر و مسعود میرکاظمی دو چهره اصلی همراه رئیسی بودند. گفته می شود یکی از این دو نفر ریاست ستاد او را بر عهده می‌گیرند. 

 رئیسی وارد وزارت کشور شد
 
حجت الاسلام رئیسی برای ثبت نام در انتخابات ۹۶ وارد وزارت کشور شد.
 
رئیسی در وزارت کشور حاضر شد/ روحانی پس از ثبت‌نام :کار را نیمه‌کاره رها نمی‌کنیم/  امروز چه کسانی کاندیدا شدند؟
 
رئیسی در راه وزارت کشور
 
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تا دقایقی دیگر برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور خواهد شد./کانال رسمی حجت الاسلام رئیسی

 روحانی پس از ثبت نام: کار را نیمه کاره رها نمی کنیم

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور بعد ازحضور در ستاد انتخابات در وزارت کشور و  ثبت نام برای دوازدهمین انتخابات به میان خبرنگاران آمد.

به گزارش «تابناک»، او با بیان اینکه خداوند بزرگ را سپاسگزارم که دوباره به این بنده حقیر توفیق داد که خودم را در معرض اعتماد ملت ایران قرار بدهم و اعلام آمادگی کنم که بار مسئولیت سنگین اجرایی کشور را در صورت قبول ملت ایران به عهده بگیرم، گفت: در سال 92 آنچه به مردم عزیز ایران اعلام کردم، در انتخابات آن سال، نجات اقتصاد ایران، احیای اخلاق و تعامل سازنده با جهان بود. امروز خوشحالم که در هر سه زمینه قدم های قابل توجهی برداشته شده است.

او ادامه داد: در زمینه نجات اقتصاد، ما از رکود تورم فاصله گرفتیم و از رشد منهای 7 به رشد بالای 7 و از تورم 40 درصد به تورم 7 ردصد در اسفند سال گذشته رسیدیم و اشتغال خالصی که کمتر از 10 هزار نفر قبل از دولت یازدهم بود به اشتغال خالص بالا 630 هزار رسیدیم.

وی افزود: در زمینه اقتصادی پیشرفت های زیادی داشتیم که در هفته آینده افتتاح بزرگترین سرمایه گذاری اقتصادی ایران را شاهد خواهیم بود. در هفته آینده در عسلویه 20 میلیارد دلار طرح را افتتاح می کنیم.

رئیس جمهور گفت: ما توانستیم در دولت یازدهم با قدرت های جهان به توافق برسیم. حفظ برجام یکی از مهمترین مسائل سیاسی و اقتصادی ایران خواهند بود و هووهایی که دنبال کشتن برجام بودند، نمی توانند صاحب این فرزند باشند. آنها که برای رسیدن به این توافق بودند باید دنبال اجرای آن هم باشد. امروز ir8 پیشرفته ترین سانتریفیوژ می چرخد.
وی افزود: با توجه به رشد اقتصادی که سال گذشته داشتیم، چرخ اقتصادی هم می چرخد.

روحانی
 
روحانی گفت: اگر من مسئولیت دولت آینده را بر عهده داشته باشم، همین مسیر ادامه خواهد داشت. هدف ما ایران پیشرفته و پیشروست؛ همان هدفی است که در چشم انداز 20 ساله تدوین شد. که متأسفانه در سال های قبل از دولت یازدهم در حرکت آن چشم انداز حرکت چشمگیری نبود. در مسیر همان چشم انداز 20 ساله که یکی از بخش هایش تعامل سازند و رشد 8 درصد است برای اولین بار در تاریخ ایران بعد از ابلاغ چشم انداز تحقق یافته و این مسیر ادامه خواهد یافت.

وی افزود: امنیت ایران از اهداف دولت یازدهم بود که سایه جنگ امروز کنار رفته و امروز با مردم محور بودن در ایران شاهد امنیت در ایران در منطقه آشفته خاورمیانه هستیم. این مسیر برای احقاق حقوق مردم ادامه می یابد.

حسن روحانی برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد
 
رئیس جمهور با حضور در ستاد انتخابات كشور در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری نام‌نويسی كرد. او همچنین از ستاد انتخابات وزارت کشور بازدید کرد.
 
حسن روحانی که اکنون در حال ثبت نام در انتخابات است هیچ یک از اعضای دولت را به همراه خود به وزارت کشور نیاورده است . او به تنهایی به ستاد انتخابات وارد شده و در حال پیودن مراحل نام نویسی است.
 
چهارمین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

 دختر آیت الله طالقانی هم برای ثبت نام آمد
 
خانم اعظم طالقانی نماینده دوره اول مجلس و دختر آیت الله طالقانی برای ثبت نام وارد وزارت کشور شد.

زاکانی : دولت اقدام و اصلاح تشکیل می‌دهیم
 
علیرضا زاکانی به منظور نام نويسي در انتخابات رياست جمهوري وارد ستاد انتخابات كشور شد.
او در پاسخ به اینکه  آیا به نفع کسی کنار می‌رود، گفت: می‌ایستیم ان‌شاالله، دولت اقدام و اصلاح تشکیل می‌دهیم.

زاکانی افزود: قانون فصل الخطاب همه است و اگر کسی در جامعه توجه به قانون نداشته باشد، عملا هیچ سندیتی برای پذیرش هیچ مسئولیتی در کشور نخواهد داشت. به تبع کسانی که پای در این مسیر می گذارند باید به قانون پایبند باشند و در همه عرصه ها قانون را نصب العین خود قرار دهند.

وی یادآور شد: هدفم از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، تحول است و اینکه توانمند ساختن کشور با دستان خود مردم صورت گیرد.

زاکانی که یکی از کاندیداهای منتخب جمنا است در مورد تصمیم انتخاباتی جمنا گفت: جمنا به هر جمع بندی برسد همه بايد با وحدت نظر اين حركت را تأييد و دنبال كند.

ثبت نام زاکانی،کواکبیان، فومنی و کلهر در وزارت کشور/  جلیلی ثبت نام نمی‌کند
 
کواکبیان: پس از آمدن رئيس دولت دهم  انگيزه من برای حضور در انتخابات بیشتر شد
 
مصطفي كواكبيان نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم وارد وزارت كشور شد.

او گفت: کاندیدای پوششی نيستم، تا آخر هستم. اميدوارم انتخاب پرشور و با مشاركت بالای مردم را شاهد باشيم.
  کواکبیان ضمت تشریح دلایل ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: يكی از اهداف بنده از حضور در انتخابات اين است كه به اندازه ظرفيت خودم و دوستانم مشاركت مردم افزايش يابد.

وی افزود: بنده به دنبال تبيين بهتر گفتمان اصلاح طلبی هستم چون دولت يازدهم خود را اصلاح طلب نمی‌داند و رئيس دولت يازدهم بارها آن را بيان كرده است.

دبیرکل حزب مردمسالاری یادآور شد: از آنجايی كه رئيس دولت دهم آمد انگيزه من برای حضور در انتخابات بيشتر شد.

وی در واکنش به ثبت نام احمدی نژاد گفت: هيچ تعجبی ندارد همان خانه نشينی‌ها دوباره تكرار شده و ما سرپيچی از فرمايشات مقام معظم رهبری را قبلا هم ديده بوديم.

کواکبیان افزود: نام دولت بنده دولت اخلاق است و در گذشته هم اين مسأله را گفتم.


کواکبیان برای ثبت نام  ریاست جمهوری حاضر شد/تعداد داوطلبان از مرز ۸۰۰ نفر گذشت/ احتمال عدم ثبت‌نام جلیلی

 جلیلی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام نمی‌کند

شنیده‌ها حاکی است که سعید جلیلی به زودی اعلام می‌کند از تصمیم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف داده است. این خبر هنوز رسما تأیید نشده است.

برخی اخبار غیررسمی حاکی از آن است که سعید جلیلی که پیش از این احتمال قوی می‌رفت برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کند، برای وحدت بیشتر در جبهه انقلاب از تصمیم خود منصرف شده است.

به گزارش تسنیم این خبر از سوی برخی منابع نزدیک به سعید جلیلی تأیید شده است. برخی از کانال های تلگرامی اصولگرا از انتشار بیانیه سعید جلیلی تا ساعاتی دیگر خبر دادند.

تعداد داوطلبان از مرز ۸۰۰ تن گذشت
 
 دبیر ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تا این لحظه (ساعت ۱۳) ۸۱۲ نفر ثبت نام کرده اند.

محمد فومنی: نامزد پوششی نیستم
 
محمد فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات: نامزد پوششی نیستم/ فکر نمی‌کنم به نفع روحانی کنار بروم / تا مرحله اخر در انتخابات می مانم تایید صلاحیت نشوم دست همه را می بوسمفومنی 

روحانی تا دقایقی دیگر وارد  وزارت کشور می شود
 
شنیده ها از حضور حسن روحانی در وزارت کشور تا ساعاتی دیگر برای ثبت نام در انتخابات ۹۶ خبر می‌دهد./ مهر

حوالی ظهر و همزمان با پررنگ شدن زمزمه‌های حضور حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در ستاد انتخابات کشور جهت ثبت نام، بر حجم تجمع کنندگان مقابل وزارت کشور افزوده شد و از ورود بسیاری از مردم عادی که خواهان کاندیداتوری بودند جلوگیری می شد، البته بسیاری از این تجمع کنندگان را طرفداران کاندیداها تشکیل می‌دادند./ ایسنا

معاون امنیتی استاندار تهران: از تجمع جلوی منزل احمدی‌نژاد جلوگیری می‌کنیم
 
محسن همدانی معاون امنیتی استاندار تهران گفت: مجوز هر گونه تجمع توسط فرمانداری صادر می‌شود، تا این لحظه که من خبر دارم، فرمانداری تهران هیچ‌گونه مجوزی برای تجمع حامیان نامزدهای انتخاباتی نداده است، چون این تجمعات تبلیغات زودهنگام بوده و تخلف محسوب می‌شود.

تا این لحظه هیچ‌گونه تجمعی برگزار نشده، اما قرار است عده‌ای امشب جلوی منزل احمدی نژاد تجمع داشته باشند که دستور ما هم جلوگیری از برگزاری این تجمع است.

غرويان: شعارم علم و عقلانيت و اخلاق است/در حمايت از روحانی كناره‌گيری می‌كنم
 
محسن غرويان هم برای ثبت‌نام در انتخابات رياست جمهوری در ستاد انتخابات كشور حضور يافت.

ثبت نام 717 نفر  تا روز چهارم/ حضور یک خواننده در وزارت کشور/ انصراف در اعتراض به  ثبت‌نام احمدی نژاد
 
ثبت نام دبیرکل حزب مردمی اصلاحات

محمد فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات برای نام‌نويسی در انتخابات رياست جمهوری در ستاد انتخابات كشور حضور يافت.

 انصراف از کاندیداتوری در اعتراض به  ثبت نام احمدی نژاد

«وهاب عزیزی»، دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با حضور در ستاد انتخابات از نامزدی دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

در پی این انصراف، روابط عمومی جبهه جهادگران ایران اسلامی بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد:
«همه ایرانیان سلام
به اطلاع ملت شریف ایران می رساند با تصمیم و تصویب شورای مرکزی جبهه مردمی جهادگران به وهاب عزیزی دبیرکل این جبهه ماموریت داده شد بود در دوره دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری برای تشکیل دولت 'جوان' به عنوان کاندیدای 'جریان سوم' ثبت نام و شرکت نمایند.

وهاب عزیزی در تبعیت از مصوبه شورای مرکزی جبهه مردمی جهادگران، روز سه شنبه ۲۲ فروردین با مراجعه به ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم ثبت نام نمود که در اعتراض به ثبت نام محمود احمدی‌نژاد، از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری کنار رفت.»

حضور یک خواننده در وزارت کشور

امین الله رشیدی برای نام‌نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد
 امین الله رشیدی خواننده و  آهنگساز برای
امین الله رشیدی برای نام‌نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد
 نام‌نویسی در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور آمد.
امین الله رشیدی که به گفته خود با نیت اعتلای فرهنگ و هنر پا به عرصه انتخابات گذاشته بود بعد از گفت و شنود با برخی از خبرنگاران اهنگ "رسوای جهانم "را در گوشه ای از وزارت کشور اجرا کرد .


ثبت نام یک نماینده مجلس
حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی هم با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب حضور در رقابت های انتخاباتی شد. وی می گوید: نقدینگی باید کاهش یابد و به تولید اختصاص داده شود.

شیخیانی هم داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری شد

دبیرکل حزب مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرد.
امر الله شیخیانی دبیر کل حزب مردم برای ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.
حزب مردم یکی از احزاب اصلاح طلب است که در سال ۹۲ از روحانی حمایت کرد.

 ثبت نام  سعید یاری در انتخابات

سعید یاری دبیرکل سازمان دفاع منافع ملی ایران پیش از ظهر امروز (جمعه 25 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

مشاور رئیس جمهور سابق پس از ثبت نام: کاندیدای احمدی نژاد نیستم

مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در نشست خبری در پاسخ به اینکه اگر صلاحیت شما از سوی شورای نگهبان تایید نشود چه واکنشی خواهید داشت، گفت: خیلی خوشحال می شوم چون باری از روی دوشم برداشته می شود.

وی ادامه داد: بنده مستقل آمده ام و کاندیدای احمدی نژاد نیستم، شباهت هم به وی یا کم و یا اصلا ندارم. افراد اگر به جای شبیه بودن مکمل هم باشند نتیجه بهتری خواهد داشت و ما دو نفر مکمل موفقی بودیم.

کلهر: مستقل آمده ام

مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
 
وی در جمع خبرنگاران درباره پایبندی خود به قانون گفت: حتما اینگونه خواهد بود که در حرف و عمل به قانون پایبند باشم، مستقل آمده ام و برای ثبت نام با احمدی نژاد مشورتی نکرده ام. ثبت نام 33 داوطلب در روز چهارم انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت 9، 33 داوطلب در روز چهارم ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند.


رئیس ستاد انتخابات کشور

ثبت نام 717 داوطلب برای انتخابات ریاست جمهوری تا کنون/ زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد
علی اصغر احمدی گفت: 717 نفر برای انتخابات ریاست ریاست جمهوری دوازدهم تا الان ثبت نام قطعی کرده اند.
وی همچنین گفت: زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.


معاون مدیرعامل بیمه ایران پس از  ثبت نام؛

چرا شبکه بانکی سود را به زیر10درصد کاهش نمی‌دهد تا بیکاری کاهش یابد؟

بهمن لامعی، معاون مدیرعامل بیمه ایران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چرا پس از پایان جنگ تحمیلی فساد در کشور رشد کرد؟ اگر با انواع فساد مبارزه جدی و سیستماتیک نشود کشور در محیط داخلی و خارجی دچار مشکلات خواهد شد و مشروعیت و مقبولیت نظام اجرایی کشور خدشه دار خواهد شد و این خیانت بزرگ و گناه عظیم نسبت به آرمان های انقلاب و شهیدان است.

وی افزود: چرا شبکه بانکی سود را زیر 10 درصد کاهش نمی دهد تا جامعه سالم اقتصادی و رشد تولید و کاهش بیکاری را شاهد باشیم. مردم عملکرد افراد و جریانات سیاسی را بررسی و با شناخت صحیح و با حضور حداکثری رأی دهند.
لامعی تصریح کرد: آیا فساد کنونی، تورم، رکود موجود و بی ثباتی اقتصادی نتیجه عملکرد مدیران ناکار آمد نیست؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۵
انتشار یافته: ۵۵
من از دو روزه هستی به جان شدم بیزار
خدای شکر که این عمر جاودانی نیست

نه من به سیلی خود سرخ میکنم رخ و بس
به بزمِ ما ، رخی از باده ارغوانی نیست

ببین به جلدِ سگِ پاسبان چه گرگانند
به جانِ خواجه که این شیوه شبانی نیست

شهریار
از آقای جلیلی خواهش کنید که قبول زحمت نموده ثبت نام کنندتا در آینده افسوس بی مورد نخورند.در آینده نزدیک حدود هشتصد نفر به مخالفان شورای نگهبان افزوده خواهد شدو اگر چند دوره به همین وضع باشد حتی یک نفر هم موافق باقی نماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
چی میگی؟!
ناشناس
| China |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
از همین الان رئیسی 14 میلیون رای دارد. بترسید×
ناشناس
| Germany |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
ترسیدم. نکنه از پشت پرده خبر داری؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
سلام
ما جوانان انقلابی از آقای جلیلی ممنونیم چرا که برای مردم و انقلاب جنگید برای مردم و انقلاب مذاکره کرد و بر ای مردم و انقلاب کناره گرفت درود بر او
متاسفانه باشوی سیما مسخره حهانیان شدیم
دمت گرم خاتمی که همه با یک پسوند پیشوند اصلاحات اویزونت شدن !!دبیرکل حزب مردمی اصلاحات...........و و و نیمه اصلاحات . چارک اصلاحات .کمی تا قسمتی اصلاحات .به شدت اصلاحات . کم رنگ ومعتدل تا تمام ابری و افتابی در برخی نقاط همراه بادهای انحرافی !!
آقای کواکبیان بهتره اول فن بیان یاد بگیره، بعد به فکر ترقی باشه
نکنه تو ریاست جمهوری هم میخواد جملات ادبی مثل خالق درخت گیلاس و ازینجور چیزها تحویل ملت بده؟
آقا اسم من را هم بنوسید
فساد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سنگ میشی هاااااااااا
زاکانی شما که برای شورای محله هم رای نمی اورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
حتی در خانه اش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
نکنه تو هم مانند رییس جمهور از پشت پرده خبر داری؟
رای من روحانی و لاغیر
من يك سوال دارم
با توجه به صف كانديداها كه جلوي وزارت كشور تشكيل شده است آيا اين عزيزان كه از مسئولين هستند و شخصيتهاي به نامي مي باشند هم عدالت و انصاف و برابري را رعايت ميكنند و در صف مي ايستند يا بدون نوبت وارد ميشوند؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
یه نفر نوبت میگیره بعد نوبتشو میفروشه به مسئولین با این کار چند نفر سرکارند!!!!!!!!!!!! اوکی
اینجوری که پیش میریم هر طایفه و در دوره بعد هر خانواده میتونه یه رییس جمهور داشته باشه
ان مرد(روحانی) امد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
او با کلید کاغذی آمد
با عزمی راسختر و قلبی مالامال از امید و آرامش به روحانی رای میدهم برای آینده ای بهتر برای آینده کودکان سرزمینم برای وطنم برای اینکه هیچگاه هیچکس یک ایرانی را تهدید نکند
وقتی با بصیرت باعث انتخاب احمدی نژاد در سال ۸۴ و ۸۸ شدند خب حالا همه فکر می کنند از اون شخص که کمتر نیستند.
رای من ،آقا حسن خان ،روحانی ( اگر چه در دولت ایشان ،از لحاظ معیشتی ،در تنگنا بودم ،اما ،از میان بد ،وبد تر ،روحانی بهتر است ،، اگر احمدی نژاد بماند ،تنور انتخابات حسابی داغ ،داغ ،میشود ،وبا بودن ،حسن روحانی ،و ابراهیم راییسی ،ومحمود احمدی نژاد ،هر سه دیدگاه ،در محرز ،رای مردم قرار میگیرد ،و وزن هر گروه مشخص میشود ،ودیگر ،گله ای باقی نخواهد ماند ،وهردولتی که انتخاب شود ،مردم ،ومسولین ،باید پذیرای سیاستهای آن باشند ،ونق ،ونق،نکنند،
صلی علی محمد بوی رجایی آمد
رای ما فقط آیت الله رییسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
خود تابناک نوشته حجت الاسلام
شما درجه آیت الله اعطا کردی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
همون نفر قبلی بوی رجایی داد بسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
یه زمانی هم این شعارا مد بود
یاد زمان احمدی نژاد افتادم
هنوز وقت هست منم با بچه محل ها برم یا وقت تموم شد؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
تو هم دیگه شورشو در نیار. این تیکه دیگه قدیمی شد از بس تکرار شد
خیلی متأسف شدم که میرکاظمی همراه آقای رئیسی بود. نظرم عوض شد

وابستگی هر کدام از افراد دارای سابقه خدمت در کابینه احمدی نژاد، باعث میشه رأی ندهم
یه بار بوی رجایی اومد ۸ سال هم موند بسه
من به احمدی نژاد رای خواهم داد
تا اینبار جناب رییسی بیاد بینم چه خواهد شد،ما که از بقیه خیری ندیدیم
دمت گرم آقای روحانی که کار را نیمه کاره رها نمی کنی و دنبال زدن تیر خلاص به اقتصاد مملکتی
رئيسي 15 ميليون رأي خواهد داشت كه اين رأي براي رئيس‌جمهور شدن قطعا كافي نخواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
رئیسی مهره ای بود که کاش جریان مدعی اصولگرایی نمیسوزاند، واقعا حیف.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
خانه پرش 5 میلیون رای
همراهی کنندگان آقای رییسی نشان از دولت ایشان داد.
همون دولت احمدی نژاد ......
خدا زياد كنه
دوستان اصولگرا خواهشا از رجایی و بهشتی و دیگران برای کاندیدای خود مایه نزارید.. چون مردم یه بار گول خوردن. آنزمان که به احمدی نژاد می گفتین یار رجایی
زنده باد روحانی خدا کمکش کنه
فقط روحانی
آقاي رئيسي حدود 15 ميليون رأي داره و اين يعني انتخابات به دور دوم خواهد رفت.
کل حرفم اینه آقا به حسن فریدون رای نمی‌دم.اگه به نتیجه ای نرسم سفید میندازم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
سلام
یه نکته برادر عزیزم
رای سفید رای به روحانی است مواظب باشیم
روحانی یکبار برای همیشه/// رای ما فقط سید ابراهیم رئیسی
چه جوری ما از رکود اقتصادی خارج شدیم و رشد اقتصادی 7 درصد داریم ولی کارخانه ها (داروگر، ارج و...)یکی پس از دیگری تعطیل می شوند؟
اگر دوستان کمی اقتصاد درحد یک کتاب بخونیم متوجه می شویم غیر ممکنه .
پایین آوردن تورم به چه قیمتی : 1- از بین بردن اشتغال-2- دادن وام با سود بالا -3- وارد کردن اجناس خارجی و تعطیل کردن کارخانه ها و... به عبارت بهتر مرگ مغزی اقتصاد
رای ما رئیسی
دمت گرم،راست گفتی.
خدا کمک روحانی کنه
مردم دیگه باهاش همصدا نیستن.
اقای روحانی رو دوست داشتیم ولی من خودم نا امید شدم از ریس جمهوریش .تو یک سال کذشه چندین نامه واسه ریس جمهور و مسولانش نوشتم کو جواب اصلا به فکر مردم نیستن حداقل جواب یکی از نامه ها رو میدادن ادم دلش خوش بود پس کو
من آدم با بصیرتی هستم پس به این یارو احمدی‌نژاد رای میدم
بعضي ها ازهمين الآن خود را نماينده تمام مردم ميدانند.
شاید اکثریت به نیت برداشتن قدمی برای مردم پیش آمده اند؛؛ ولیکن انشاالله مردم با بصیرت، به مومن ترین،انقلابی ترین،شجاع ترین، کاردان ترین و ولایی ترین آنها،رای خواهند داد.
آقای رئیسی از هر نظر بهترین کاندبداست.
تابناک از همین الآن داری فریاد حمایت از رئیس رو میزنی و کامنتهای افرادی که به سابقه وی اشاره میکنند رو منتشر نمیکنی.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار