بازدید 7413
۲

قصور پلیس علت اصلی تصادف زنجیره‌ای مشهد

کد خبر: ۶۸۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 05 April 2017
بازپرس ویژه پرونده تصادف زنجیره‌ای آزادراه شهید شوشتری قصور و کوتاهی پلیس در عدم اطلاع‌رسانی به مسافران را دلیل اصلی حادثه مطرح کرد و از تفهیم اتهام به فرمانده پلیس‌ راه‌ استان و آزادی وی با قرار کفالت خبر داد.
 
محمدحسن اصولی‌صفار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تصادف زنجیره‌ای در آزادراه شهید شوشتری، اظهار کرد: با توجه به اقرار صریح متهم، فرمانده پلیس راه‌ خراسان رضوی، اظهارات و شواهد عینی در صحنه، شکایت مجروحین حادثه و تحقیقات میدانی بازپرس از صحنه تصادف، قصور و کوتاهی پلیس در عدم اطلاع‌رسانی به مسافرین و عدم نصب تابلوهای هشدار دهنده مبنی بر وقوع تصادفات محرز بوده،  بر همین اساس متهم تفهیم اتهام شده و با قرار قانونی کفالت آزاد شده است.وی ادامه داد: همچنین تحقیقات قضایی از مدیرکل راهداری خراسان رضوی نیز کماکان ادامه دارد و پس از تکمیل تحقیقات در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
بازپرس شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تصریح کرد: مسئولان با رعایت وجدان کاری و حفظ حقوق مردم اطلاع‌رسانی کرده و بدون دلیل از متهم دفاع نکنند که این خود دخالت در امور قضایی محسوب می شود و قابل تعقیب قضایی است.
 
در حادثه تصادف زنجیره‌ای بیش از 50 خودرو که چهارم فروردین ماه در آزادراه شهید شوشتری مشهد رخ داد، 84 نفر مصدوم  شدند و یک دختر 9 ساله کشته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
انشا ا... فتح بابی باشد برای رسیدگی به قصور در دستگاه اجرایی و نیروهای انتظامی و........
من در زمان مه گرفتگی چهار فروردین و وقوع حادثه در حال ورود به مشهد از طریق همین بزرگراه بودم. جدا از اتهام وارده به پلیس به نظرم خود رانندگان هم مقصرند. برای من خیلی عجیب بود که با وجود مه شدید بعضی ها با سرعت بالا در حاال رانندگی در جاده ای بودند که دید کافی نداشت.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل