بازدید 3763
۱

در اتوبان قم تصادفات زنجیره‌ای نداشته‌ایم

کد خبر: ۶۸۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ 28 March 2017
فرمانده پلیس راه آزادراه تهران-قم ضمن تکذیب خبر وقوع تصادف زنجیره ‌ای در اولین ساعات امروز در اتوبان تهران قم گفت: کارشناسان ما با بررسی محل حادثه، اعلام کردند که این تصادف زنجیره ای نبوده است.

به گزارش فارس،‌ سرهنگ جهانشاه کاظمی فرمانده پلیس راه آزادراه تهران-قم ضمن تکذیب خبر وقوع تصادف زنجیره ‌ای در اولین ساعات امروز در اتوبان تهران قم گفت: کارشناسان ما با بررسی محل حادثه، اعلام کردند که این تصادف زنجیره ای نبوده است.
 
در خبرها چنین نقل شده بود که در آزادراه تهران- قم کیلومتر ٥، نرسیده به پل حسن آباد اتفاق افتاده که یک بار در خبرها این تصادف، ٣٠ وسیله ای و باردیگر ٢٣ وسیله ای عنوان شده بود.
فرمانده پلیس راه آزادراه تهران-قم در ادامه گفت: بار اول گفته شد این تصادف ٤٠ مصدوم داشته و بار دوم اعلام کردند این تصادف هیچ گونه صدمات جانی نداشته و این دوگانگی در خبرها کاملا مشهود است.
 
سرهنگ کاظمی با اعلام اینکه این خبرها خلاف واقع بوده و تصادف زنجیره ای اتفاق نیفتاده، توضیح داد: این تصادف ها به صورت پراکنده و در یک مقطع زمانی اتفاق افتادند که به اشتباه تصادف زنجیره ای برداشت شده اند.
 
وی در ادامه گفت: ٥ فقره تصادف دو وسیله ای، یک فقره تصادف ٣ وسیله ای، یک فقره تصادف ٤ وسیله ای و یک فقره تصادف ٧ وسیله ای در آزادراه تهران- قم به صورت مجزا اتفاق افتادند و این تصادفات را سایت ها به صورت اطلاعات غلط و با عنوان تصادفات زنجیره ای منتشر کردند.
 
فرمانده پلیس راه آزادراه تهران-قم با اشاره به اینکه این تصادفات باعث حجم سنگین ترافیک جنوب به شمال شدند، گفت: پس از وقوع این تصادف ها، کارشناسان پلیس، در محل حاضر شدند و نسبت به ترسیم کروکی و ارائه خدمت به هموطنان، اقدام کردند.
 
سرهنگ کاظمی در پایان تاکید کرد که خوشبختانه این تصادفات هیچ گونه تلفات جانی نداشته اند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
روز ششم فروردین ساعت هشت غروب حداقل ده خودرو بصورت زنجیره ای تصادف کرده بودند. این رو من خودم دیدم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار