بازدید 2843

زمان آغاز به کار هیئت‌های اجرایی نظارت بر انتخابات

کد خبر: ۶۷۳۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 04 March 2017
نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از آغاز فعالیت هیئت‌‌های نظارت و اجرایی این انتخابات از ۲۵ اسفند امسال خبر داد.

به گزارش تسنیم، محمدجواد کولیوند نایب رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به زمان آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: 30 اسفند زمان ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات شوراها تعیین شده که بر این اساس هیئت‌های اجرایی و نظارت کار خود را از 25 اسفند آغاز می‌کنند.

شورای نگهبان در جلسه ششم مرداد امسال این نهاد با پیشنهاد وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا در روز 29 اردیبهشت‌‌ماه سال آینده موافقت کرد.

همچنین وزارت کشور بنا به تقارن ایام خردادماه با ماه مبارک رمضان به شورای نگهبان پیشنهاد کرده بود که انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا زودتر از موعد مقرر برگزار شود که شورای نگهبان با این پیشنهاد موافقت کرد.

در جلسه‌ای محمد محمودی شاه‌نشین به‌عنوان رئیس، محمد جواد کولیوند به‌عنوان نایب‌رئیس، فرهاد تجری به‌عنوان سخنگو و بهرام پارسایی نیز به‌عنوان دبیر هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شده‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر