بازدید 4997

اولین صهیونیستی که می‌خواست‌ به داعش بپیوندد!

کد خبر: ۶۷۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 02 March 2017
دادستانی رژیم صهیونیستی علیه یک مهاجر یهودی که چند بار برای پیوستن به گروه تروریستی داعش تلاش کرده بود، اقامۀ دعوی کرد.

به گزارش پایگاه خبری اسکای نیوز عربی، مقامات قضایی اسرائیل اعلام کردند والنتین مزالفسکی پس از مسلمان شدن چند بار کوشید به داعش بپیوندد اما با شکست مواجه شد. اتهام های وارده به وی تماس با داعش، تلاش برای سفر به کشور متخاصم و ایجاد مانع در مسیر عدالت می باشد.
 
منابع امنیتی و قضایی صهیونیستی گفتند که مزالفسکی که 39 ساله است سال 1996 از کشور بیلاروس به اسراییل مهاجرت کرده بود. سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) اعلام کرد که وی اولین یهودی اسراییلی متهم به تلاش برای پیوستن به این سازمان تروریستی است.
 
مزالفسکی چند هفته پس از شکست در عزیمت به ترکیه برای پیوستن به داعش در سوریه ماه فوریه 2017 بازداشت شد. وی سال 2000 با یک زن عرب اسراییلی مسلمان آشنا شد و با وی ازدواج نمود که حاصل آن 5 فرزند است.
 
همزمان، وی دوره خدمت سربازی را در ارتش اسراییلی می گذراند.
 
سازمان امنیت اسراییل ژوئیه 2016 به وی درباره هر نوع دخالت در فعالیت های گروه داعش هشدار داده بود اما وی با نادیده انگاشتن این هشدارها، به تماس با تروریست های داعش در سوریه ادامه داد و 2 بار کوشید به آنان بپیوندد اما برای پیوستن به آنان از طریق سینا و ترکیه با شکست مواجه شد.
 
گفته شده که 50 عرب اسراییلی در صفوف داعش در سوریه و عراق هستند و ده‌ها نفر دیگر از آنان به خاطر شبهه درباره ارتباط آنان با این گروه بازداشت شده اند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار