بازدید 8151

نجات ۵۰ شهروند گرفتار در سیلاب

کد خبر: ۶۶۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 16 February 2017
فرماندار بندرعباس با اشاره به نجات 50 شهروند گرفتار در سیلاب، از پیش بینی طرح اسکان موقت در مواقع اضطراری خبرداد.

به گزارش اسینا، احمدپویافر با بیان اینکه 50 نفر از کسانی که در سیلاب ناشی از طغیان رودخانه های فصلی گرفتار شده بودند با تلاش مردم و نیروهای امدادی نجات یافتند، تصریح کرد: چنانچه این عده به هشدارهای داده شده توسط مسئولان در رسانه ها توجه می‌کردند، گرفتار سیلاب نمی‌شدند و از مردم انتظار می‌رود هشدارها را جدی بگیرند.

وی اضافه کرد: افراد تصور می‌کنند حادثه برای آنان رخ نمی‌دهد، درصورتی که چنین نیست و در حوادث طبیعی هر لحظه احتمال رخداد جدید وجود دارد.

فرماندار بندرعباس با اشاره به میزان بارش 13.7 میلیمتری بندرعباس، خاطرنشان کرد: ولی باران در اطراف قابل توجه بوده و موجب پر شدن سدهای شمیل و نیان شده است.

پویافر بیان کرد: چند حادثه در مدت این دو روز که بارش در شهرستان آغاز شده بوقوع پیوست که نیروهای امدادی و خدماتی به کمک مردم شتافته و تلفات جانی رخ نداد.

وی اضافه کرد: موج دوم بارندگی در حال آغاز شدن است و احتمال آبگرفتگی معابر و روستاها وجود دارد و با توجه به شرایط نامساعد جوی مردم از سفرهای دریایی و صید در مدت بارندگی پرهیز کنند.

فرماندار بندرعباس اضافه کرد: طرح اسکان موقت برای مواقع ضروری دیده شده که امید می رود حادثه رخ ندهد تا این طرح اجرایی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل