بازدید 3670
وزیر اطلاعات:

همه توطئه‌های دشمنان علیه ایران سرکوب شده

کد خبر: ۶۶۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶ 10 February 2017
وزیر اطلاعات با بیان این که همه توطئه‌های دشمنان علیه کشورمان برملا و سرکوب شده است، گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند علیه جمهوری اسلامی ایران دست از پا خطا کند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمود علوی پس از پایان راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم شهرستان اسلامشهر، گزینه حمله نظامی به ایران را یک شعار روی میز توصیف و تاکید کرد: با عنایت خدا و هوشیاری سربازان گمنام امام زمام(عج) در وزارت اطلاعات و همراهی همه نهادها، هر توطئه‌ای که دشمنان بخواهند به وسیله آن به کشور ما آسیب برساند و امنیت کشور را برهم بزنند، به‌لطف خدا برملا وسرکوب شده است.
 
وی با اشاره به تلاش های دشمنان برای ایجاد دوقطبی‌ در کشورمان، این کار را بی‌نتیجه دانست و تصریح کرد: در شرایطی که دشمن سعی دارد در جامعه ما شکاف و دوقطبی ایجاد کند، مردم و همه ارکان نظام با وحدت در زیر پرچم ولایت فقیه برای عزّت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.
 
علوی، جمهوری اسلامی ایران را الگوی ملت‌های مسلمان جهان در مسیر مبارزه با استکبار دانست و با اشاره به این که انقلاب اسلامی در مسیر خود با تمام توان پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز فرسنگ‌ها از مواضعش پیش رفته و خطوط دشمن را برهم زده و باعث شده مُهر ضعف و زبونی بر پیشانی دشمنان اسلام و انقلاب بنشیند.
 
وزیر اطلاعات در ادامه ویژگی های بارز انقلاب اسلامی مردم ایران را مورد توجه قرار داد و با اشاره به دستاوردهای عظیم این انقلاب،‌ تاکید کرد: با اقدام و ابتکار فرزندان هوشمند ایران ‌در همه عرصه‌ها همچون عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی و صنعتی، قدم‌های بلندی در مسیر رشد انقلاب اسلامی برداشته شده است و به همین دلیل دشمنان با وجود حمله به کشورهای اطراف ایران، جزات مطرح کردن گزینه نظامی درباره کشور ما را ندارند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین وجوه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های جهان را برشمرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما چیزی با خود داشت که در دنیا انقلابی با این خصوصیات سراغ نداریم؛ یکی از خصوصیات انقلاب ما این بود که از دل یأس و نامیدی برآمد، یعنی در شرایطی که اوضاع سیاسی نشان نمی‌داد ممکن است یک انقلاب و نهضت پا بگیرد، انقلاب اسلامی آغاز شد.
 
وی افزود: در سال‌های 41 و 42 زمانی که امام راحل وظیفه خود را برای قیام در برابر طاغوت تشخیص داد، شرایط کشور برای مبارزه آماده نبود و کسانی که باید برای مبارزه به میدان می‌آمدند مانند روحانیون، بازاریان و دانشگاهیان در عرصه حضور نداشتند.
 
علوی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در چنین شرایط سختی روحانیون را به صحنه آوردند، دانشجویان را با خود همراه کردند و بازاریان را با ایجاد وحدت بین هیئت‌های مذهبی و کسبه به میدان کشانده و امید را در دل‌ها زنده کردند.
 
وزیر اطلاعات در پایان ،22 بهمن را یادآور حماسه‌آفرینی‌های ملت مسلمان ایران دانست و گفت: این روز، خاطره پیروزی بهمن 57 و برافراشته شدن پرچم انقلاب اسلامی با رهبری و ولایت امام راحل و پایمردی مردم ‌شهیدپرور را در اذهان تداعی می‌کند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر