بازدید 4042
خطاب به نتانیاهو؛

ترزا می: از توافق هسته‌ای حمایت می‌کنیم

'ترزا می'، نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه در جریان دیدارش با بنیامین نتانیاهو، همتای اسرائیلی اش در داونینگ استریت بار دیگر تصریح کرده است که لندن از توافق هسته ای ایران حمایت می‌کند.
کد خبر: ۶۶۴۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 06 February 2017
'ترزا می'، نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه در جریان دیدارش با بنیامین نتانیاهو، همتای اسرائیلی اش در داونینگ استریت بار دیگر تصریح کرده است که لندن از توافق هسته ای ایران حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی نخست وزیر انگلیس پس از دیدار یاد شده گفت:'ترزا می' ضمن حمایت از توافق هسته‌ای ایران گفته است: 'اما ضرورت دارد که رفتار ایران بشدت تحت نظر باشد.'

سخنگوی 'ترزا می'، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص پیوستن انگلیس به اعمال تحریم های جدید علیه ایران از سوی آمریکا، این مطلب را عنوان کرد.

وی افزود: 'نخست وزیر انگلیس روشن ساخته است که ما از توافق هسته ای که با ایران حاصل کرده ایم، حمایت می کنیم.'

سخنگوی 'ترزا می' اضافه کرد: 'توافق هسته ای بایستی به درستی اعمال شود هر چند نسبت به اقدامات بی ثبات کننده ایران در منطقه نیز باید هشیار باشیم .'

'ترزا می' نخست وزیر انگلیس پیش از شروع گفت وگوهایش با نخست وزیر رژیم صهیونیستی عنوان کرده بود که در گفت‌وگو با نتانیاهو، درباره ایران نیز صحبت خواهد شد، اما محور گفت‌وگوهایش همکاری‌های اقتصادی دوجانبه پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا است.
نتانیاهو، نیز در ابتدای دیدارش با 'ترزا می'، با استقبال از اعلام تحریم‌های جدید دولت دونالد ترامپ علیه ایران گفت که همه کشورها 'به خصوص کشورهای مسئول' باید ادامه دهنده این مسیر باشند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیان داشت: 'اقدامات خصمانه ایران نباید بی‌پاسخ بماند'.
نتانیاهو گفت: 'ما با چالش‌هایی رو‌به‌رو هستیم. از سوی افراط گرایان به‌خصوص ایران. این کاملا واضح است.'

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه 'ایران به دنبال نابود کردن اسرائیل است'، ادعا کرد: 'ایران به دنبال آن است که خاورمیانه را تصرف کند. اروپا و غرب را تهدید می‌کند، جهان را تهدید می‌کند. تحریک پشت تحریک.'

نتانیاهو که شامگاه یکشنبه گذشته وارد لندن شد، در آستانه سفرش گفته بود که از دولت انگلیس می خواهد که در مقابل ایران 'جبهه‌ای متحد' تشکیل دهد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین بیان داشته بود که به دنبال تعمیق روابط دیپلماتیک، امنیتی، اقتصادی و فناوری بین تل آویو و لندن است.

این دیدار یاد شده در حالی برگزار شد که شماری از حامیان مردم فلسطین از جمله شماری از یهودیان در اعتراض به سفر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به انگلیس و دیدارش با 'ترزا می' همتای انگلیسی‌اش، در برابر ساختمان نخست وزیری (داونینگ استریت) در لندن تجمع کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر