بازدید 13008
۵

مادر کودک سوخته: فرزند شیطان بود، از کارم راضی‌ام!

کد خبر: ۶۶۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 02 February 2017
پزشکی قانونی استان فارس نظریه قطعی خود در مورد پرونده مادری که متهم به آتش زدن کودک 5 ماهه خود در گهواره است را اعلام کرد.

به گزارش خبرجنوب، پزشکی قانونی استان فارس اعلام کرد زنی که متهم به قتل فجیع دختر 5 ماهه خود در شیراز است به اختلال روانی شدید مبتلاست. با اعلام نظریه قطعی پزشکی قانونی استان فارس به دادسرای جنایی شیراز به دستور بازپرس پرونده این زن به مدت دو ماه دیگردر بیمارستان اعصاب و روان بستری می شود.

پزشکی قانونی همچنین اعلام کرده این زن به جنون شدید پس از بارداری مبتلاست.

شرح ماجرا

چهارشنبه 8 دی، مأموران پلیس شیراز در جریان قتل فجیع نوزاد 5 ماهه در یک مجتمع مسکونی قرار گرفتند.

پس از اعزام تیم تحقیق مشخص شد نوزاد بر اثر سوختگی شدید جان باخته و مادر 34 ساله نیز بر بالینش است.با گزارش حادثه به افشین محمدی دره شوری بازپرس شعبه 10 دادسرای جنایی شیراز، مادر جوان به عنوان مظنون اصلی بازداشت شد و ازسوی پلیس آگاهی شیراز تحت بازجویی قرارگرفت.

ازسوی دیگر با انتقال جسد نوزاد به پزشکی قانونی، علت مرگ او سوختگی شدید اعلام شد و فرضیه قتل قوت گرفت.

مادر این نوزاد در ابتدا مدعی شد که سارقی نقابدار وارد منزل شده و قصد قتل هر دو را داشته اما فقط توانسته نقشه قتل نوزاد را اجرایی کند.

همین ادعاهای ضد و نقیض کافی بود که تمام اتهامات به سوی این مادر که گویی از قبل نیز سابقه بیماری روانی داشته نشانه گرفته شود. بار دیگر از او سئوال پرسیده شد و این بار بدون هیچ مقاومتی پرده از راز یک جنایت دلخراش برداشت و مدعی شد که مینای 5 ماهه را خودش آتش زده است.

در تحقیقات فاش شد این زن دچار جنون پس از زایمان است از این رو به پزشکی قانونی معرفی شد. کارشناسان پزشکی قانونی پس از معاینه اعلام کردند این زن در دوران بارداری دچار افسردگی شده و تحت درمان بوده و روز حادثه دچار جنون شده و در یک لحظه کنترل خود را از دست می دهد و در نهایت نفت بر روی گهواره کودک ریخته و او را آتش می زند.

این زن نوزاد خود را فرزند شیطان می دانسته هم اکنون از کاری که انجام داده راضی است. بر اساس ادعاهای همسر وی نامبرده مدام مدعی بوده که کسی در گوشش نجوا می کند که همسر و فرزندش کشته می شوند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵
چقدر بیمار اعصاب و روان در مملکت داریم
کاسه ای زیر نیم کاسه است.خودشه.
وقتی مشکل روانی داشته برای چی شوهرش به فکر بچه دار شدن افتاده که این طفل معصوم اینجوری عذاب بکشه لعنت به بهشون که به هر قیمتی فقط دنبال ارزوهاشون هستن
متاسفانه در زمینه درمان بیماریهای روانی پیشرفت چندانی نکرده ایم. فرهنگ جامعه هم درک درستی از بیماری روانی ندارد.
اللهم اشف کل مریض.آمین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان