بازدید 2203
واعظی در جمع خبرنگاران تاکید کرد:

کاندیدای حزب اعتدال و توسعه برای سال ۹۶ کیست؟

محمود واعظی در مورد کاندیدای مورد حمایت حزب اعتدال و توسعه در انتخابات سال 96 گفت: روحانی کاندیدای قطعی این حزب خواهد بود.
کد خبر: ۶۵۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 14 January 2017
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: حزب اعتدال و توسعه در انتخابات سال ۹۶ قطعا از روحانی حمایت می کند اما نمی خواهیم که از هم اکنون فضای جامعه انتخابی شود.

وی ادامه داد: ما از مردم دعوت می کنیم تا در انتخابات حضوری پر شور داشته باشند.

واعظی در پاسخ به این سوال که ایا فقدان ایت الله هاشمی تاثیری بر انتخاب دوباره روحانی در سال ۹۶ دارد یا خیر؟ اظهار داشت: ارتباط این دو بزرگوار با یکدیگر ارتباطی تاریخی بود که از زمان قبل از انقلاب تا کنون ادامه داشت و مردم نیز از اینکه خط مشی روحانی در راستای خط مشی ایت الله هاشمی قرار دارد حمایت می کنند. ایت الله هاشمی از اعتدال و حق مردم دفاع می کردند و امروز حجت الاسلام روحانی این روند را در پیش گرفته است.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات با اشاره به فقدان ایت الله هاشمی و از دست رفتن بزرگترین حامی انتخاباتی حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: هاشمی رفسنجانی یک اندیشه بود نه یک فرد.در این بدرقه و تشیع پیکر میلیونی در تهران و سراسر کشور مردم نشان دادند که این اندیشه را درک کرده اند و به ان علاقه دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل