بازدید 4303

مسعودبارزانی رحلت آیت‌الله هاشمی را تسلیت گفت

کد خبر: ۶۵۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 10 January 2017
بدنبال درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام(ره) و رهبری، شخصیت های کرد عراقی روز سه شنبه پیام های تسلیتی را خطاب به رهبر انقلاب، رئیس جمهوری و مردم ایران صادر کردند.

به گزارش ایرنا، «مسعود بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق با انتشار پیام تسلیتی خطاب به رئیس جمهوری اسلامی ایران و خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را خسرانی بزرگ دانست و از خداوند منان برای مسئولان جمهوری اسلامی ایران، خانواده داغدار و مردم شریف ایران صبر عاجل خواست.
 
وی در بخشی از پیام خود اعلام کرد که خود را همدرد خانواده آن مرحوم و مردم ایران دانسته و اظهار امیدواری کرد که خداوند منان روح آیت الله هاشمی را قرین رحمت کند.
 
کوسرت رسول علی معاون اول جلال طالبانی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق نیز با صدور پیامی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از شخصیت های موثر انقلاب اسلامی بود و امیدواریم همدردی عمیق بنده و اعضای اتحادیه میهنی کردستان عراق را بپذیرید.
 
کوسرت رسول علی اضافه کرد: امیدواریم این آخرین غم و اندوه برای جمهوری اسلامی ایران که دوست و همسایه ماست باشد و روح بزرگ آیت الله هاشمی رفسنجانی قرین رحمت الهی شود.
همزمان با این پیام، قباد طالبانی فرزند جلال طالبانی و معاون نخست وزیر دولت اقلیم کردستان عراق نیز با ارسال پیامی خطاب به رئیس جمهور اسلامی ایران اعلام کرد: با اندوه فراوان خبر درگذشت شیخ علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را شنیدیم، امیدوارم تسلیت و همدردی عمیق ما را خطاب به حضرتعالی و ملت بزرگ ایران پذیرا باشید.
قباد طالبانی اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول فعالیت سیاسی خویش نقش بسیار مهمی در همکاری و ایجاد پل ارتباطی بین مردم کرد در عراق و جمهوری اسلامی ایران داشت که این قابل فراموش کردن نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار