بازدید 10918

بیانیه «نصرالله» برای درگذشت آیت‌الله هاشمی

نصرالله تأکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای مقاومت اسلامی لبنان ، تکیه گاهی بزرگ ، پدری مهربان و مدافعی سرسخت بود
کد خبر: ۶۵۵۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 09 January 2017
سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای، تاکید کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی برای مقاومت اسلامی لبنان در 34 سال گذشته، حامی ، یاور و تکیه گاهی بزرگ و پدری مهربان و دلسوز و مدافعی سرسخت در همه مراحل و شرایط سخت بود.

به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله در این بیانیه که صبح امروز( دوشنبه) منتشر شد، آورده است: إنا لله وانا إلیه راجعون، دیروز مردی بزرگ از بزرگان امت ، حضرت آیت الله شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را که خداوند غرق در رحمت واسعه خویش گرداند، از دست دادیم.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: آیت الله هاشمی رفسنجانی به فلسطین و قدس ، قضیه محوری امت اسلامی باور و ایمان داشت و پرچمدار آن بود و در مقابل طرح صهیونیستی در فلسطین و منطقه، مقاومی سرسخت و مستحکم بود.
 
دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرده است: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره و به طور مطلق حامی ملت ، قضیه ، مقاومت و جهاد فلسطین بود.
 
سید حسن نصرالله تصریح کرده است: فلسطین و قضیه آن همواره در مبارزات طولانی آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران حکومت شاه مستبد پهلوی و بعداز پیروزی انقلاب مبارک اسلامی در ایران به رهبری حضرت امام خمینی(قدس سره) و در همه جایگاه ها و مسئولیت هائی که ایشان تا زمان رحلت برعهده داشتند، جایگاهی ویژه داشت.
 
وی تاکید کرده است: ما در حزب الله هرگز و تا دنیا دنیاست ، مواضع حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را که همواره کنار ما در همه میادین و مراحل ایستادند، فراموش نخواهیم کرد به ویژه اینکه ایشان با خوشی ما خوشحال و با غم ما اندوهگین می شدند و روزی برای کمک و یاری ما تاخیر نکردند.
 
سید حسن نصرالله می افزاید: به نام خود، رهبری حزب الله ، همه نیروهای مقاومت ، خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران و همه اهالی مقاومت اسلامی لبنان رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به امام و رهبرمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ( دام ظله)، مراجع عظام ( دامت برکاتهم) ، خانواده محترم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (رضوان الله علیه) ، مقامات محترم جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیز و شریف ایران تسلیت و تعزیت می گویم و برای ایشان از خداوند متعال رحمت و علو درجات و برای همه دوستداران ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.
دبیرکل حزب الله در پایان این بیانیه تاکید کرده است که ما همواره دوستدار و دعاگوی آیت الله هاشمی رفسنجانی خواهیم بود و از ایشان تقدیر و تشکر می کنیم.
 
آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری، دیروز در سن 82 سالگی و بعداز سالهای طولانی مجاهدت و مبارزه و تلاش برای ساختن ایران اسلامی ، به دیدار معبود خود شتافت و ملتی را داغدار کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان