بازدید 5011

نوبخت: نرخ بیکاری تک‌رقمی می‌شود

کد خبر: ۶۵۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 05 January 2017
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۹۵۰ هزار فرصت شغلی در برنامه ششم توسعه ایجاد می‌شود که برای تحقق این مهم در بودجه سال آینده هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
 
به گزارش میزان، محمدباقر نوبخت صبح امروز وارد فرودگاه بوشهر شد و مورد استقبال استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌‌های اجرایی قرار گرفت.

وی در بدو ورود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان بوشهر، استانی فرهنگی، دینی و توسعه‌ای است، اظهار داشت: جایگاه استان بوشهر در برنامه‌های توسعه‌ای بسیار مهم است و این جانب به عنوان معین این استان در خصوص برنامه‌‌‌های توسعه فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه در سفر به استان بوشهر روند طرح‌های مختلف بررسی می‌شود، گفت: در نشست با اعضای شورای اقتصاد مقاومتی راه‌های توسعه‌ای این طرح‌ها در استان بوشهر بررسی و راهکارهای لازم ارائه می‌شود.

نوبخت با اشاره به اینکه در این سفر تصمیمات مهمی برای توسعه استان اتخاذ می‌شود، بیان کرد: تلاش می‌شود در سفر یک روزه به استان بوشهر تصمیمات مهمی در زمینه توسعه استان در عرصه‌های مختلف ارائه شود.

وی با بیان اینکه 950 هزار فرصت شغلی باید در سال‌های برنامه ششم توسعه ایجاد شود، خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده 1000 میلیارد تومان برای تحقق این مهم اختصاص داده شده است.

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه در برنامه ششم توسعه سطح اشتغال در کشور بهبود می‌یابد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این عرصه بسیار مورد تأکید قرار گرفته به گونه‌ای که سالانه باید 734 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

نوبخت تأکید کرد: در برنامه ششم توسعه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نرخ بیکاری یک رقمی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان