بازدید 22470

تصاویر جدید داعش، از انتحاری‌ها تا اعدام‌ها

گروهک ترویستی داعش در گزارشی تصویری، شمار عناصر خود را که تاکنون در جنگ موصل دست به اقدام انتحاری زده اند، صدها نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۶۵۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 04 January 2017
گروهک ترویستی داعش در گزارشی تصویری، شمار عناصر خود را که تاکنون در جنگ موصل دست به اقدام انتحاری زده اند، صدها نفر اعلام کرد.
 
به گزارش میزان به نقل از العالم؛ گروهک ترویستی داعش در این گزارش تاکید کرده است که در جنگ آزادسازی موصل از سوی ارتش عراق، تاکنون صدها داعشی خود را منفجر کرده اند.

پایگاه عربی 21 نوشت: داعش در این گزارش، تصویر برخی از عناصر انتحاری خود را به نمایش گذاشته است؛ در میان این عناصر کودکان و سالخوردگان نیز دیده می شوند و نیز فرد سالخورده ای دیده می شود که وقتی نیروهای عراقی مانع اقدام انتحاری او می شوند و اجازه نمی دهند خود را منفجر کند، به شدت گریه می کند و منقلب می شود.

خبرگزاری اعماق وابسته گروه تروریستی داعش اعلام کرد که تنها در نبردهای موصل در سال 2016، 311 عنصر انتحاری خود را منفجر کرده اند.

این خبرگزاری اعلام کرد که در ماه نوامبر گذشته، بیشترین عملیات انتحاری از سوی داعشی ها صورت گرفته است؛ زیرا در  این ماه  132 داعشی خود را در عراق و سوریه منفجر کرده اند.

براساس  این گزارش داعش در سال گذشته در مجموع در سوریه و عراق، 1112 عملیات انتحاری انجام داده است.

تروریست های داعشی در پایان این گزارش، تصویر اعدام دو عراقی به اتهام جاسوسی برای ارتش عراق را منتشر کرده است.

تروریست ها یکی از این دو نفر را سربریده اند و دیگری را با فروبردن سر او در آب و استفاده از ماده نظافت دتول اعدام کرده اند.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر