بازدید 5516

بیانیه‌ آیت الله جنتی به مناسبت ۹ دی

کد خبر: ۶۵۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 28 December 2016
رئیس مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای تأکید کرد عوامل فتنه، نه تنها مستحق آزادی و رفع حصر نیستند که اعمالشان مستوجب محاکمه جدی است.

به گزارش تسنیم آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای به مناسبت یوم‌الله 9 دی تأکید کرد که فتنه‌گران در سال 88 با ادعای تقلب در انتخابات، در صدد نفی آراء 40 میلیونی مردم در انتخابات بر آمدند و مدتها کشور را به آشوب و هرج و مرج کشیدند به گونه‌ای که  سالها نیاز است تا زیانهایی که به این کشور شهیدپرور و نظام مردمسالار دینی  وارد ساختند، جبران گردد.

متن بیانیه رئیس مجلس خبرگان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الْفِتْنَةُ أَكْبَرُ مِنَ الْقَتلِ (بقره /217)

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، سرشار از مجاهدت‌ها، پایداری ها، جوانمردی ها و استقامت مردمی است که همواره تا پای جان در برابر دشمنی‌های مستکبرین عالم و خیانتهای مزدوران داخلی آنان از حریم اسلام، ولایت و جمهوری اسلامی دفاع کرده و خواهند کرد.

حماسه 9دی در سال 88 یکی از باشکوه ترین صحنه‌های خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم آگاه و زمان شناس ایران اسلامی در دفاع از ساحت سیدالشهدا(ع)، عزاداران حسینی، نظام و ولایت فقیه در مقابل فتنه گران و هتاکان به حریم خاندان عصمت و طهارت و اصل مترقی ولایت فقیه بود که برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

فتنه گران در سال 88 با ادعای تقلب در انتخابات، در صدد نفی آراء 40 میلیونی مردم در انتخابات بر آمدند و مدتها کشور را به آشوب و هرج و مرج کشیدند به گونه ای که  سالها نیاز است تا زیانهایی که به این کشور شهیدپرور و نظام مردمسالار دینی  وارد ساختند جبران گردد.

بدیهی است شیطنت بزرگ آنان از ذهن و دل خانواده های داغدار شهدا و دلسوزان این انقلاب، محو نخواهد شد. آنان به عنوان پیاده نظام آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و انگلیس خبیث، با القای شبهه تقلب در انتخابات با اعتماد عمومی این ملت کاری کردند که دشمنان طی سالهای پس از پیروزی انقلاب از عهده آن برنیامده بود، غافل از اینکه مردم ما بیدارند و به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی«مردم ما در مقابله‌ با فتنه، خودشان به پا خاستند و نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زدند. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ این است که این مردم بیدارند، هشیارند».

اینک مجلس خبرگان رهبری در آستانه سالگرد حماسه 9دی، ضمن پاسداشت خروش عظیم ملت بصیر و فهیم ایران در 9 دی 88 و محکوم نمودن اعمال منافقانه فتنه‌گران و حامیان داخلی و خارجی آنان اعلام می‌دارد عوامل فتنه، نه تنها مستحق آزادی و رفع حصر نیستند که اعمالشان مستوجب محاکمه جدی است و البته در دادگاه عدل الهی نیز باید پاسخگوی بغی در برابر حاکم اسلامی باشند.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان