بازدید 3230

ناکامی آدم ربای ۳ هویتی در اخاذی ۲۷۰ میلیونی

کد خبر: ۶۴۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 13 December 2016
کارآگاهان پلیس، آدم ربای سه هویتی را به همراه همدستش که قصد اخاذی 270 میلیون تومانی از خانواده فرد ربوده شده را داشتند در شهرستان پاکدشت دستگیر کردند.رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان به پایگاه خبری پلیس گفت:در پی آدم ربایی فردی 26 ساله در یکی از خیابان های زاهدان در چهاردهم مهر امسال، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش خراسان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی با اشاره به این که آدم ربایان طی تماس تلفنی با خانواده فرد ربوده شده درخواست مبلغ 270 میلیون تومان وجه نقد برای آزادی وی را داشتند، افزود:کارآگاهان پلیس با پایش های تخصصی خودروی پژو که با استفاده از آن آدم ربایی انجام شده بود، را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه یکی از آدم ربایان را دستگیر و خودرو را نیز توقیف کردند.

وی به ادامه تحقیقات اشاره کرد و گفت: ماموران در ادامه تحقیقات عامل اصلی آدم ربایی را که پس از ارتکاب جرم به شهرستان پاکدشت متواری شده و با سه هویت جعلی، خود را از چشم ماموران مخفی کرده بود، شناسایی ودستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که این آدم ربا، زندانی فراری محکوم به حبس ابد به جرم مواد مخدر نیز است، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ارتکاب آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی اعتراف کرد و ماموران فرد ربوده شده را که در کوه های اطراف زاهدان نگهداری می شد آزاد کردند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر