بازدید 4653

کاسبی با پول فک پلمب ۳۰ هزار تومانی در آبادان

کد خبر: ۶۴۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 26 November 2016
ماموران اجرائیات آبفای آبادان و اهواز امروز در اقدامی سوال برانگیز کنتور مشترکان را با بدهی کمتر از 200 هزار تومان پلمب کرده و برای جریان یافتن مجدد آب در خانه‌ها 30هزار تومان هزینه فک پلمب از مردم طلب می‌کنند.

به گزارش فارس از آبادان، از صبح امروز تماس‌های متعددی از شهروندان آبادان با دفتر این خبرگزاری مبنی بر قطع آب به خاطر بدهی ناچیز انجام شده که متاسفانه تماس‌ خبرنگاران این خبرگزاری برای گفت‌وگو با مدیران آبفای آبادان تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

بنا به این خبر تعدادی از شهروندان آبادانی اعلام کرده‌اند که متاسفانه قبض آب را در مدت اخیر دریافت نکرده‌اند و به علت عدم پرداخت بدهی آب آنها توسط ماموران اجرائیات قطع شده است.

یکی از شهروندان آبادانی در این باره به خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: بدهی ما 190 هزار تومان است و به مامور اجرائیات التماس کردیم که فقط دو ساعت به ما مهلت بدهد تا پرداخت کنیم اما به خواهش‌های ما توجه‌ای نشد و کنتور را پلمب کردند.

وی افزود: الان با مراجعه به این شرکت علت اصرار بر پلمب کنتور بر ما آشکار شد و آن هزینه 30 هزار تومانی است که باید مردم بابت فک آن پرداخت بکنند.

در این حال خبرها از قطع آب مشترکان در برخی دیگر از شهرهای استان نیز حکایت دارد.

برخی از شهروندان اهوازی نیز امروز در تماس با دفتر این خبرگزاری خواستار پاسخگویی مسؤولان نسبت به این گونه رفتارها شدند.

خانمی که آب منزلشان صبح امروز بدون اطلاع قبلی قطع شده است، گفت: متاسفانه دو ماه است حقوق دریافت نکرده‌ایم و به این دلیل امکان پرداخت حتی قسط بانک را نداشتیم و امروز نیز با قطع آب کلا زندگی بر ما تنگ‌تر شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار مردم از مسؤولان توجه به شرایط اقتصادی مردم و جلوگیری از تحت فشار قرار دادن آنها است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار