بازدید 6737

زمین گیرشدن هزار خودرو در جاده‌های مازندران

برف و یخبندان 48 ساعت گذشته (از زمان شروع برف و یخبندان) در این استان افزون بر یک هزار خودرو را در جاده ها زمین گیر کرد.
کد خبر: ۶۴۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 24 November 2016
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: برف و یخبندان 48 ساعت گذشته (از زمان شروع برف و یخبندان) در این استان افزون بر یک هزار خودرو را در جاده ها زمین گیر کرد.

به گزارش ایرنا، مجتبی اکبری افزود: نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این مدت به حدود 5 هزار مسافر گرفتار در برف و یخبندان خدمات رسانی کردند.
 
وی اضافه کرد: در این مدت بیش از 300 نفر از مسافران داخل خودروها نیز در مناطق مختلف اسکان داده شدند و خدمات اولیه به این مسافران ارایه شد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت که 32 پایگاه این نهاد برای خدمات رسانی به مسافران در جاده های برفگیر استقرار یافت و 150 نیرو با 32 دستگاه آمبولانس در این پایگاه ها به مردم خدمات می دهند.
 
اکبری اظهارداشت: همچنین 22 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر مستقر در داخل شهرها نیز برای خدمات رسانی و پشتیبانی به نیروهای مستقر در جاده های برفگیر به حالت آماده باش درآمدند.
 
وی افزود: جمعیت هلال احمر استان مازندران نیز همانند سایر نیروهای خدمات رسانی به صورت شبانه روزی با تمام تجهیزات و امکانات در جاده ها حضور دارند.
 
به گفته وی شهروندان در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات می توانند با شماره 112 تماس بگیرند.
 
مازندران سه هزار و 700 کیلومتر جاده برفگیر دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان