بازدید 3664

کیف‌قاپی مرد معتاد از ‌۵۰ نفر، در شهرری

کد خبر: ۶۴۲۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱ 21 November 2016
رییس کلانتری 131 شهرری از دستگیری کیف‌قاپ جنوب تهران با بیش از 50 فقره کیف‌قاپی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کالوسی در این‌باره گفت: چند روز پیش مأموران گشت انتظامی کلانتری 131 شهر ری در حال گشت‌زنی در محدوده سه راه ورامین بودند که فریادهای یک زن توجه آنان را جلب کرده و به سمت صدا تغییر مسیر دادند.

وی با اشاره به حضور مأموران در محل گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که یک کیف قاپ موتورسوار  کیف این زن را سرقت کرده اما با توجه به مقاومت این زن در برابر سارق، او به زمین افتاده و از ناحیه کتف و دست راست دچار آسیب دیدگی شده بود.

کالوسی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال حضور سارق در محل، محدوده مذکور به منظور شناسایی سارق و جلوگیری از فرارش با هماهنگی مأموران کلانتری 131 شهرری تحت محاصره قرار گرفت و دقایقی بعد سارق در یکی از خیابان های فرعی محل مشاهده شد.

رییس کلانتری 131 شهرری با بیان اینکه مأموران در اقدامی ضربتی و پیش از هرگونه اقدامی از سوی سارق، اقدام به دستگیری وی کردند، گفت: هنگام دستگیری کیف زنانه مالباخته نیز همراه سارق بود که این فرد به همراه کیف سرقتی به کلانتری منتقل شد.

وی با اشاره به حضور مالباخته در کلانتری افزود: مالباخته با رویت سارق موتور سوار کیفش و سارق را شناسایی کرد.

کالوسی با بیان اینکه سارق تحت بازجویی قرار گرفت، به ایسنا گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی علیرغم آنکه از سوی مالباخته نیز شناسایی شده بود اما حاضر به پذیرش بزه انتسابی نبود که به همین دلیل سوابق وی مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شد که وی از سارقان سابقه‌دار محدوده شهر ری است که پیش از این بارها به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده بود.

رییس کلانتری 131 شهرری با بیان اینکه متهم پس از رویارویی با ادله ناچار به اعتراف شد، ادامه داد: این فرد در بازجویی های انجام شده معترف شد که به تازگی از زندان آزاد شده و برای تامین هزنیه‌های خرید مواد مخدر اقدام به سرقت کرده است.

همچنین وی در بازجویی‌های تخصصی به بیش از 50 فقره سرقت به روش قاپ‌زنی و کیف قاپی اعتراف کرد.

وی با اشاره به احتمال ارتکاب جرایم دیگر از سوی این فرد، خاطرنشان کرد: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و وی برای بررسی و کشف دیگر جرائم و انجام تحقیقات تکمیلی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل