بازدید 7938

تروریست‌ها شیخ صوفی ضدصهیونیستی را گردن زدند

تروریست های انصار بیت المقدس تحت نظر داعش شیخ «سلیمان ابوحراز» یکی از شیوخ مسن صوفی در صحرای سینا را که مواضع ضدصهیونیستی-آمریکایی دارد، گردن زدند.
کد خبر: ۶۴۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲ 20 November 2016
تروریست های انصار بیت المقدس تحت نظر داعش شیخ «سلیمان ابوحراز» یکی از شیوخ مسن صوفی در صحرای سینا را که مواضع ضدصهیونیستی-آمریکایی دارد، گردن زدند.

به گزارش مهر به نقل از معا، جنایات عناصر تروریستی وابسته به تکفیری های داعش در نقاط مختلف جهان تمامی ندارد و حد و مرز نمی شناسد.
بر اساس این گزارش، گروه تروریستی موسوم به «انصار بیت المقدس» که با داعش بیعت کرده است، پس از ربودن شیخ «سلیمان ابوحراز» یکی از شیوخ مسن صوفی در صحرای سینا، وی را گردن زد.

تروریست ها این شیخ صوفی را به اتهام پرداختن به سحر از مقابل منزلش در محله المزرعه در جنوب شهر العریش در برابر دیدگاه فرزندانش به زور سلاح ربودند و پس از آن تصویر گردن زدنش را منتشر کردند.

افراد محلی شیخ ابوحراز را فردی متدین و عامل برکت برای اهالی در صحرای سینا و تهدیدی برای افکار تروریست های بیت المقدس محسوب می شد. وی پیش از این نیز به دلیل وعظ های خوب خود در این زمینه مورد تهدید تروریست ها قرار گرفته بود.

این شیخ پیش از این در سخنرانی های خود بارها تاکید کرده بود که آمریکا و اسرائیل در صدد تجزیه منطقه و نابودی حق فلسطینیان و قدس هستند.

شایان ذکر است، گروه موسوم به «انصار بیت المقدس» خطرناکترین گروه مسلح در شبه جزیره سیناء است که از چندین ماه پیش خود را «ولایت سیناء» نامیده و با گروه تروریستی داعش اعلام بیعت کرده است.

ارتش مصر برای مقابله با تروریست ها در سیناء،‌ عملیات های گسترده نظامی را از چند ماه گذشته در این منطقه آغاز کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل