بازدید 2937
وزیر اطلاعات:

شاخص امنیت در کشور روز به روز بیشتر می‌شود

کد خبر: ۶۳۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 08 November 2016
وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه شاخص امنیت هم اکنون در بیشتر کشورهای دنیا از جمله اروپا روبه کاهش است، گفت: این در حالی است که این شاخص در کشورمان روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی عصر دوشنبه بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای بجنورد مرکز استان خراسان شمالی در امامزاده سید عباس اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشورمان حاکم است به فرموده رهبر معظم انقلاب بی بدیل است.
 
وی گفت: افزایش ضریب امنیت در کشورمان در حالی است که هم اکنون در گوشه و کنار دنیا شاهد کشته شدن مردم هستیم و این نشان دهنده پایین بودن شاخص امنیت در بیشتر کشورهای دنیا است.
 
وی اظهار کرد: امنیت موجود حاصل تلاش هوشمندانه سربازان گمنام است که هر حرکت مشکوک را رصد و هر توطئه ای را در نطفه خنثی می کنند .
 
وی گفت: همچنین این امنیت حاصل تلاش و تعامل و همکاری همه نیروهای امنیتی، نظامی ، انتظامی، مدیریت های سیاسی و سایر دستگاه ها است که همه عناصر اثرگذار هستند.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز از نظر درآمد و مسایل اقتصادی به دلیل آثار تحریم سال های گذشته مشکلاتی است اما، این مشکلات بتدریج با گشایش های اقتصادی پیش روز و با وحدت و هم افزایی همه دستگاه های اجرایی ، مردم و مسئولان برطرف خواهد شد.
 
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی در نخستین روز سفر دو روزه خود به خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و همچنین نماینده مردم این خطه در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کرد.
 
به گزارش ایرنا، وزیر اطلاعات عصر امروز دوشنبه همچنین با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد.
در این آیین تعدادی از مسوولان و همچنین شماری از خانواده های معزز شهدا نیز حضور داشتند.
حضور در نشست شورای اداری استان و شهرستان مانه و سملقان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای وزیر اطلاعات در سفر به خراسان شمالی است.
 
استان خراسان شمالی با 936 هزار نفر جمعیت 300 کیلومتر مرز با جمهوری ترکمنستان دارد که به گفته مسئولان، این استان یکی از امن ترین استان های کشور است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان