بازدید 19662
۸

شگرد دختر جوان برای اخاذی از پسران‌ جوان

کد خبر: ۶۳۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶ 05 November 2016
اعتماد نوشت: دختر جوان زمانی که سوار بر خودروی «هیوندا»ی شاسی بلند شد و از وضعیت مالی خوب سرنشینان آن با خبر شد، نقشه‌ای به ذهنش رسید. او پس از طرح دوستی با سرنشینان خودرو راهی خانه آنها شد. اما زمانی که مطمئن شد به خانه مورد نظر رسیده‌اند ناگهان سر و صدا راه انداخت و با فریاد مدعی شد از سوی پسران جوان ربوده شده است.

همان موقع نیز، مأموران گشت کلانتری در شمال شهراز راه رسیده و دو پسرجوان را دستگیر و آنها را همراه دخترجوان به کلانتری منتقل کردند.

دختر جوان در تحقیقات به مأموران گفت: ساعتی قبل خودروام در خیابان خراب شد. همان موقع سرنشینان خودروی شاسی بلند از راه رسیده و به بهانه رساندنم به خانه مرا ربودند. آنها قصد آزار و اذیتم را داشتند که با حضور بموقع پلیس ناکام ماندند.

اما دو پسر جوان زمانی که در مقابل بازپرس جنایی ایستادند، اظهارات متفاوتی داشتند. یکی از آنها گفت: درحال عبور از خیابان بودیم که متوجه شدیم خودروی دخترجوان مشکل پیدا کرده است. به همین خاطر او را سوار ماشین کردیم تا به خانه‌اش برسانیم. اما در بین راه سر صحبت را باز کرد و همراه ما راهی خانه شد. ضمن اینکه هیچ اجباری در کار نبود. اما با این داستان سرایی قصد اخاذی دارد.

باتوجه به اظهارات دختر جوان، سرنشینان خودرو بازداشت شده و در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند. با گذشت چند روز از این ماجرا دختر جوان به دادسرا رفت و شکایتش را پس گرفت.اما رضایت ناگهانی دختر جوان، شک بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای جنایی تهران را برانگیخت. این درحالی بود که در تحقیقات مشخص شد دختر جوان از خانواده متهمان 100 میلیون تومان پول گرفته و سپس رضایت داده است.

بنابراین بازپرس پرونده به تحقیقات فنی و تخصصی از فرنگیس پرداخت و دختر جوان که دچار تناقض گویی شده بود سرانجام راز سناریوی دروغین‌اش را فاش کرد.«زمانی که سوار بر خودروی گرانقیمت شدم، فهمیدم که وضع مالی پسرها خوب است و می‌توانم به بهانه آزار و اذیت پول خوبی به جیب بزنم. به همین خاطر پس از ریختن طرح دوستی راهی خانه آنها شدم. اما در آنجا شروع به داد و بیداد کردم تا همسایه‌ها متوجه سر و صدایم شوند و موضوع را به پلیس خبر دهند.

همان موقع ماشین گشت پلیس هم رسید و من با سناریوی دروغین موفق به بازداشت دو پسر جوان شدم. از طرف دیگرخانواده متهمان پرونده زمانی که بچه هایشان را با اتهام سنگینی روبه‌رو دیدند به سراغم آمده و 100 میلیون تومان پول نقد دادند تا ازشکایت صرفنظرکنم.»

با اعتراف‌های فرنگیس، بازپرس جنایی دستور بازداشت وی را صادرکرد. از آنجا که احتمال می‌رفت افراد دیگری نیز در دام دختر شیاد گرفتار شده باشند، دستور تحقیقات در این خصوص نیز صادرشد. ‏
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۸
متاسفانه جدیدا دختران این چنینی به شدت دنبال اخاذی هستن.میخواهند یک شبه ره صدساله بروند و مردان زیادی را به دام می اندازند.باز دم بازپرس گرم که متوجه حقه بازی دخترشد
نیم ساعت ۱۰۰ میلیون؟! یه عمر حقوق مارو نیم ساعته کاسب شد؟! ایول داره والا...
واقعا چرا دید قوه قضاییه به نفع زناست؟؟
هر کی جیغ بزنه یعنی مظلومه
اه بدش میگن زن ها در ایران در بند و زنجیرن
اگر پسره فاسد نباشند وهمچین آدمهایی را به خانه نبرند که این اتفاقها نمی افتد.
عجب روزگاری شده باورم نمیشود یکی با هر کلکی ابروی یک خانواده را می برد یکی به دیگری برچسب ناموسی میزند یکی از هز نیرنگی استفاده میکند پولی در بیاورد خسته شدیم
فقط اعدام
اوج نامردیه بخدا.
فکر میکنید چطور می توان جلوی تکرار مجدد اتفاقاتی مشابه این کار را گرفت؟
لطفا همان کار را بکنید.
پسرها به هیچ بهانه ای نباید دختر جوان را سوار می کردند مگر تاکسی هستند یا آژانس؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان