بازدید 3564

مراجعه ماهانه ۲ میلیون ایرانی به کلانتری ها

در نیمه نخست امسال 12 میلیون ایرانی به کلانتری های کشور مراجعه کردند.
کد خبر: ۶۳۲۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 18 October 2016
رئیس پلیس پیشگیری گفت: در نیمه نخست امسال 12 میلیون ایرانی به کلانتری های کشور مراجعه کردند.
 
به گزارش میزان، سردار  محمد شرفی در بازدید از کلانتری 16 شهرستان زنجان از برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله حسین ( ع ) در امنیت کامل خبر داد و گفت: در 54 هزار مسجد و تکایا ، این مراسم در سطح کشور برگزار شد که در این خصوص، 80 هزار پلیس، تامین نظم و امنیت این مراسم ها را بر عهده داشتند. 
 
وی با اشاره به اینکه در 10 هزار نقطه از کشور، شاهد تجمع عزاداران و برپایی حسینیه ها بودیم گفت: نیروهای مردمی ، همیاران محرم،نگهبان محله و بسیج خود جوش نیز در برقراری امنیت مجالس عزاداری امام حسین ( ع ) نیروهای پلیس را یاری کردند.
 
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خصوص اقدامات پیشگیرانه در فضای مجازی، گفت: در حوزه فضای مجازی بیشترین جرایم مربوط به برداشت غیر قانونی از حساب بانکی است که پلیس فتا در این امر با برنامه ریزی دقیق و پیشگیری لازم موجبات کاهش جرایم را در این حوزه فراهم کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه امسال 12 میلیون نفر در سطح کشور به کلانتری ها و پاسگاه ها مراجعه و از خدمات پلیس بهره برده اند افزود: در نظرسنجی های انجام شده، سطح رضایتمندی شهروندان در این حوزه بسیار مطلوب گزارش شده است.

سردار شرفی از افزایش 40 درصدی تماس‌ شهروندان زنجانی با سامانه 197 خبر داد و گفت: طی 6 ماهه ابتدای سال جاری، میزان سرقت مسلحانه در استان صفر بوده است.
 
به گفته رئیس پلیس پیشگیری ناجا، سرقت به عنف در استان زنجان 11 درصد و در سطح کشور هفت درصد کاهش یافته است همچنین در حوزه  جرایم خشن در استان کاهش 32 درصدی و در سطح کشور کاهش 40 درصدی را شاهد هستیم.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر