بازدید 18280
عصرانه اقتصادی

اختلال در تالار شیشه ای/از فرار مالیاتی 30 هزار میلیاردی تا اختلاس 1.3 میلیاردی

در عصرانه اقتصادی، هر روز بسته ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم روز، همچون تغییرات در بازار سرمایه، ارز، طلا، انرژی تا قیمت خودرو و اتفاقات جذاب اقتصادی را گردآوری می کنیم.
کد خبر: ۶۱۱۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ 03 August 2016
در عصرانه اقتصادی، هر روز بسته ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم روز، همچون تغییرات در بازار سرمایه، ارز، طلا، انرژی تا قیمت خودرو و اتفاقات جذاب اقتصادی را گردآوری می کنیم.

به گزارش تابناک اقتصادی، در عصرانه اقتصادی امروز، از رشد شاخص بورس همراه با اختلال سیستم معاملات تا تغییرات کدال را پوشش می دهیم. همچنین تغییرات امروز قیمت نفت، طلا و انواع ارز در بازار را بررسی کرده ایم. در ادامه از فرار مالیاتی 30 هزار میلیاردی و اختلاس 1.3 میلیاردی سخن گفته ایم.

شاخص بورس امروز رشد بیش از یک درصدی را ثبت کرد

با اتمام ساعات معاملات روز چهارشنبه 95.05.13 شاخص بازار اول با 794 واحد افزایش به رقم 55266.8 واحد و شاخص بازار دوم با افزایش333.79 واحد به رقم 165820.8 واحد رسیدند. شاخص قیمت بورس(وزنی- ارزشی) نيز در روز جاري با 282 واحدافزایش به رقم 27746.1واحد رسيد. شاخص کل بورس در آخرین روز کاری بورس  در دومین هفته ماه دوم تابستان با افزایش 793.49واحدی به رقم 77883.3 واحد رسید و شاخص کل فرابورس با افزایش 5.8واحد به رقم 813.9واحد رسید.گفتني است ارزش كل معاملات در بازار بورس به رقم 2196میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس به رقم 744 میلیارد ریال رسید.

تحلیل امروز بازار سرمایه همراه با اختلال سیستم معاملات

به گزارش تابناک اقتصادی، از حاشیه های مهم امروز می توان به اختلال در سیستم معاملات بودیم که بعد از 80 دقیقه توقف بازار مجددا معاملات ادامه پیدا کرد. از این اتفاقات  باز هم در بازار مشاهده شده است، یکی دیگر از اختلال سیستم معاملات  در بحبوحه بحث فیش های حقوقی بود یکی دیگر هم سال قبل بود  هنگام عرضه اولیه مبین و نیز موقع عرضه اولیه هرمز بود نکته جالب این است یک سیستم معاملات بازار سرمایه مگر چقدر کاربر دارد که هنگ می کند و چرا همیشه در بازار مثبت هنگ می کند. 

کدال و تاییدافزایش‌سرمایه‌بیش‌از هزاردرصدی‌یک شرکت

شرکت سرامیک های صنعتی اردکان: اظهارنظر حسابرس وبازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه 1099 درصدی از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها.

نفت خام آمریکا همچنان کمتر از 40 دلار

قیمت نفت در معاملات امروز به علت فشار ناشی از فزونی عرضه سوخت و رشد اقتصادی متزلزل بر بازار همچنان پایین مانده است؛ هرچند که به علت ارزش پایین دلار قیمت‌ها اندکی تقویت شد، نفت خام آمریکا زیر 40 دلار و نفت برنت 42 دلار معامله می‌شود. نفت خام آمریکا با 29 سنت افزایش 39.80 دلار و نفت برنت با 31 سنت افزایش 42.11 دلار فروخته شد. همچنین قیمت سبد نفتی اوپک روز سه شنبه (12 مرداد) با 81 سنت کاهش، به 38 دلار و 29 سنت برای هر بشکه رسید.

طلا ۱۳۶۴ دلار شد

به دلیل افزایش نگرانی های اقتصادی به ویژه در کشورهای غربی، سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری در بهشت های امن هستند و در نیتجه فلز زرد از ابتدای سال تاکنون رشد داشته و حدود 28 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا پس از رسیدن به 1367 دلار و 33 سنت، یعنی بالاترین رقم از 11 جولای در جلسه گذشته، امروز با اندکی افزایش به 1364 دلار و 15 سنت رسید.

فرار مالیاتی ۳۰ هزار میلیارد تومانی

به گفته رئیس سازمان امور مالیاتی کشور: بر آورد این سازمان این است که سالانه رقمی حدود ۱۳ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور صورت می‌گیرد. تقوی‌نژاد افزود: به همین دلیل کلیه تراکنشهای بانکی مشکوک از مراکز اخذ می‌شود و در اختیار کمیته‌ای که به این منظور تشکیل شده قرار می‌گیرد و این اطلاعات بررسی می‌شود تا مشخص شود فرد معامله کننده مالیات پرداخت می‌کند یا فرار مالیاتی دارد.

۱۶۰۰ صندلی ژاپنی در راه آسمان ایران

در کنار دو شرکت برزیلی و کانادایی امبرائر و بمباردیه که در طول ماه‌های گذشته بارها بحث ورودشان به ایران مطرح شده، این‌بار مسوولان ایرانی ترجیح دادند به سمت شرق آسیا حرکت کنند تا جدیدترین محصول ژاپنی‌ها را برای ایرلاین‌های ایرانی خرید کنند. ژاپنی‌ها نخستین رونمایی از بدنه اصلی و کابین میتسوبیشی منطقه‌ای را در ایرشوی ۴۷ در سال ۲۰۱۲ انجام داده است و پس از آن در چند مرحله طرح‌های نهایی شدن هواپیمایی خود را به شرکت‌های هوایی مطرح جهان ارائه کرده‌اند. براساس اطلاعات ارائه شده از طرف ژاپن این هواپیما بین ۷۰ تا ۹۰ مسافر را در خود جای خواهد داد از این‌رو اگر قرارداد خرید ۲۰ هواپیمای ایران نهایی شود ژاپنی‌ها به‌طور میانگین حدود ۱۶۰۰ صندلی به ناوگان هوایی ایران اضافه خواهد کرد.

جدیدترین قیمت‌ها از خودروهای وارداتی

قیمت روز خودروهای وارداتی در بازار و نمایندگی در این جدول قابل مشاهده است.

جزئیات اختلاس 1.3 میلیارد ریالی در خوزستان

یک مقام آگاه جزئیاتی از اختلاس 1.3 میلیارد ریالی در یکی از شهرداری های استان خوزستان را بیان کرد. وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: کارمند یکی از شهرداری های استان مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال را به عناوین مختلف و در چند نوبت از حساب این شهرداری برداشت کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این زمینه به این قسمت مراجعه کنید.

مرغ 500 تومان عقب نشینی کرد

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی از کاهش حدود ۵۰۰ تومانی قیمت مرغ طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: درحال حاضر نرخ این کالا در میدان بهمن ۶۳۰۰ و میادین میوه و تره‌بار ۷۳۰۰ تومان است. ‌

بازداشت بدهکار ۱۵۰ میلیاردی بانک سپه 

به گزارش بانک سپه، محمدکاظم چقازردی اظهارداشت: با طرح شکایت کیفری مبنی بر تحصیل مال از طریق نامشروع و صدور چک بلامحل در دادسرای امور اقتصادی و دادگستری شهرستان قزوین، یکی از بزرگترین بدهکاران بانک سپه با رقم بدهی بالغ بر یک‌هزار و 500 میلیارد ریال دستگیر شد. برای اطلاعات بیشتر درباره این بازداشت به این قسمت مراجعه کنید.

قیمت مسکن در ۳ سال گذشته ثابت بوده است

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه قیمت مسکن در سه سال گذشته و از ابتدای دولت یازدهم با تورم همراهی نکرد و قیمت ثابتی داشت افزود: در سه سال گذشته، قیمت مسکن حتی با تورم نیز همراهی نکرد و افزایش قیمت در مسکن نداشتیم.

فراز و فرود امروز قیمت انواع ارز

در بازار آزاد ارز ایران، امروز دلار کار خود را با قیمت فروش 3535 تومان شروع کرد و در پایان ساعت 18، با قیمت 3530 کار خود را پایان داد. میانگین فروش دلار امروز، 3533 تومان و میانگین قیمت خرید آن 3525 ثبت شد. برای مشاهده تغییرات دلار، یورو و درهم امارات می توانید به این قسمت مراجعه کنید.

اختلال در تالار شیشه ای/از فرار مالیاتی 30 هزار میلیاردی تا اختلاس 1.3 میلیاردی

اختلال در تالار شیشه ای/از فرار مالیاتی 30 هزار میلیاردی تا اختلاس 1.3 میلیاردی

اختلال در تالار شیشه ای/از فرار مالیاتی 30 هزار میلیاردی تا اختلاس 1.3 میلیاردی

پزشکان در فرانسه چقدر مالیات می دهند؟

بر اساس جدیدترین آمار دولت فرانسه سال 2015 از ناحیه مالیات های مستقیم و غیرمستقیم، سیصد میلیارد یورو درآمد داشته به طوری که حدود نود درصد درآمدهای دولت از مالیات تامین شده است.

تعداد بازدید : 37


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل