بازدید 3281

سه گل هدیه انصاری به اسکوچیچ/فولاد دربی خوزستان را برد

کد خبر: ۵۸۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 30 April 2016

فولاد با هت تریک ساسان انصاری استقلال اهواز را شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 18 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

دو تیم فولاد و استقلال اهواز در حالی از ساعت 18 در حضور 350 تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که پیش از این دیدار، فولاد در 27 مسابقه قبلی خود با 8 برد و کسب31 امتیاز، در رده  دوازدهم جدول قرار داشت و استقلال نیز با دو برد و 13 امتیاز، سقوط خود را به عنوان تیم شانزدهم لیگ، به دسته اول قطعی می دید.

مسابقه دو تیم در نیمه اول به شکلی پایاپای برگزار شد و حادثه مهم این نیمه پنالتی دقیقه 45 استقلال خوزستان بود که عادل کلاه کج می خواست آن را به شکل چیپ وارد دروازه کند اما ضربه خود را به تیر افقی دروازه فولاد زد و نیمه در شرایطی با تساوی(0-0) خاتمه یافت که در طول نیمه، فولادی ها به شدت علیه سرمربی و مدیرعامل باشگاه خود شعار می دادند.

در نیمه دوم حمزه خضیراوی در دقیقه 55 استقلال را پیش انداخت. اما این گل به سرعت جبران شد و دو دقیقه بعد ساسان انصاری بازی را به تساوی کشاند. اما خضیراوی یک بار دیگر در دقیقه 70 گل دیگری برای فولاد به ثمر رساند تا بازی(2-1) به سود استقلال اهواز شود. با این حال این به منلزه نتیجه نهایی نبود زیرا در دقیقه 80 ساسان انصاری با شوتی محکم از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند. 5 دقیقه بعد انصاری گل سوم تیم خود را روی یک پاس عمقی در موقعیت تک به تک به ثمر رساند. او پس از گلزنی به همراه اغلب بازیکنان فولاد به سمت اسکوچیچ رفته و مربی خود را در آغوش گرفت. گروهی از تماشاگران نیز به تشویق اسکوچیچ پرداختند.

مهدی اسلامی در لحظات پایانی بازی اخراج شد.

با این برد فولاد 34 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده دوازدهم تثبیت کرد. استقلال هم 13 امتیازی ماند و باختی دیگر در کارنامه این تیم به ثبت رسید.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار