بازدید 7339
بازتاب

علی دایی جواب منصوریان را داد؛ ما هم راه قهرمانی استقلال را ناهموار می‌کنیم!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: درسه دیدار باقیمانده لیگ برتر فوتبال ایران با تمام قوا به میدان می‌رویم.
کد خبر: ۵۸۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 25 April 2016

علی دایی در واکنش به صحبت‌های دیروز علیرضا منصوریان پاسخ جالبی داد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دایی در خصوص تساوی یک بر یک صبا مقابل ذوب آهن اظهار داشت: در بازی دیروز عملکردمان خوب بود و می‌توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم. فراموش نکنیم تیم یحیی گل‌محمدی شرایط خوبی دارد و در آسیا هم نتایج خوبی گرفته است.


وی در مورد جلسه وکلایش با مدیران باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: جلسه با مدیرعامل نبوده و یکسری مدارک و اسناد را تحویل واحد حقوقی باشگاه داده‌اند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه علیرضا منصوریان اعلام کرده با ناهموار کردن راه قهرمانی پرسپولیس، باعث قهرمانی استقلال می‌شویم، با خنده گفت: منصوریان از دوستان و همبازیان خیلی خوب من است که علاقه زیادی به او دارم ولی او انگار برنامه بازی‌ها را نگاه نکرده و نمی‌داند استقلال روز آخر در قم بازی دارد و اگر بنا به ایجاد ناهموار کردن راه قهرمانی باشد این ما هستیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.


دایی در ادامه تأکید کرد: خارج از شوخی ما که برای آبروی خودمان به میدان می‌رویم و هر سه بازی باقیمانده که در پایین و صدر جدول تاثیر گذار است را با تمام قدرت انجام خواهیم داد. روز آخر مقابل استقلال هم فقط برای برد به میدان می‌رویم. البته معتقدم پرسپولیس توانایی قهرمان شدن را دارد و می‌تواند قبل از هفته پایانی همه چیز را به نفع خود تمام کند. امیدوارم این مهم رخ دهد و هواداران خوشحال شوند. پرسپولیس در تمام هفته‌های اخیر شرایط خوبی داشته و انشاءالله این روند هم ادامه خواهد یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل